اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس فلسفی آبان 92 sms falsafi aban


اس ام اس فلسفی آبان 92 sms falsafi aban


همت آن است که هیچ حادثه و عارضه ای، مانع آن نگردد. 

(ابن عطا)


اس ام اس فلسفی آبان 92 sms falsafi aban


مرد بلند همت تا پایه بلند به دست نیاورد از پای طلب ننشیند. 

(کلیله و دمنه)

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه جالب آبان 92 sms asheghane jaleb


اس ام اس عاشقانه جالب آبان 92 sms asheghane jaleb


اشک هایم هم مثل تو شده اند دیگر نمی آیند..

من خاطرت را می خواستم نه خاطره هایت را


اس ام اس عاشقانه جالب آبان 92 sms asheghane jaleb


به سلامتی زنجیری 

که صد سال زیر برف و بارون می مونه

 می پوسه ولی از هم جدانمی شه.

امید وارم که بمونیم بپوسیم

 ولی از هم جدا نشیم


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس احساس قشنگ آبان 92 sms ehsase ghashang


اس ام اس احساس قشنگ آبان 92 sms ehsase ghashang


تو آسمون قلبم خدا خودش نوشته 

 یه لحظه با تو بودن قشنگتر از بهشته


اس ام اس احساس قشنگ آبان 92 sms ehsase ghashang


در تکاپوی دلت یاد دل من هم باش

یاد من نه ، یاد خود کن در آن جا داری


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس درد عشق آبان 92 sms darde eshgh


اس ام اس درد عشق آبان 92 sms darde eshgh


من به تو نگاه می کردم و تو به ساعت

تو قرار داشتی و من بی قراری


اس ام اس درد عشق آبان 92 sms darde eshgh


به اندازه ی چشمان کفتربازی که

کفترش بر بام دیگری نشسته

 بیقرارتم !


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس شعر زیبا مهر 92 sms shere ziba


اس ام اس شعر زیبا مهر 92 sms shere ziba


  چو سکه ای که به هر جا رواست معتبرم

    چرا به چشم تو بی اعتبار می آیم؟

حامد تبریزی


اس ام اس شعر زیبا مهر 92 sms shere ziba


    موسی که از درین خشک بیابان به عصایی
   
 صد چشمه برون آرد از این خاره ما، کو؟

مولانا

 
ادامه مطلب ...