اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس درد عشق آبان 92 sms darde eshgh


اس ام اس درد عشق آبان 92 sms darde eshgh


من به تو نگاه می کردم و تو به ساعت

تو قرار داشتی و من بی قراری


اس ام اس درد عشق آبان 92 sms darde eshgh


به اندازه ی چشمان کفتربازی که

کفترش بر بام دیگری نشسته

 بیقرارتم !


  
اس ام اس درد عشق آبان 92 sms darde eshgh


دیگر نمی نویسمت

هرکس به چشم هایم نگاه کند

تو را خواهد خواند


اس ام اس درد عشق آبان 92 sms darde eshgh


می نویسم از تو ای زیبای من

 می سرایم از تو ای رویای من

ای نگاهت سبزتر از سبزه زار
 
می نویسم بی قرارم بی قرار


اس ام اس درد عشق آبان 92 sms darde eshgh


خوش به حال خدا که لحظه به لحظه با توست

و  من همیشه درباره ی تو با او حرف می زنم


اس ام اس درد عشق آبان 92 sms darde eshgh


عهد کن یارم بمانی تا قیامت ، ای رها

 اولین و آخرین عشقم بمانی ، با وفا

کلبه ای با هم بسازیم با ستونی استوار

 گر کنارم تو نباشی بیقرارم ، بیقرار


اس ام اس درد عشق آبان 92 sms darde eshgh


بغض هایم را به آسمان سپرده ام

 خدا به خیر کند باران امشب را


اس ام اس درد عشق آبان 92 sms darde eshgh


هیچ دلی بی بهانه نمی تپد

 نمی دانم بهانه ها دلگیرند 

یا دل ها بهانه گیر


اس ام اس درد عشق آبان 92 sms darde eshgh


گفتم دل و جان بر سر کارت کردم هر چیز که داشتم نثارت کردم

گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی! 

این من بودم که بی‌قرارت کردم


اس ام اس درد عشق آبان 92 sms darde eshgh


باران من ، روزی باریدی بر تن خسته من

 قلب من شد عاشق تو!

همیشه چشم به راهت می نشستم

این شده بود کار هر روز من که حتی قبل از آمدنت

در زیر باران بی قراری خیس می شدم




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.