اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس قهرمانی استقلال sms ghahremani esteghlal


اس ام اس قهرمانی استقلال sms ghahremani esteghlal


تا دنیا دنیا دنیاس

ما از آبی آبی از ماست

ما آسمونی هستیم

یه تیم عالی از ماست !


اس ام اس قهرمانی استقلال sms ghahremani esteghlal


دربی منتظر مـــاست بیــا تــا برویـــم

اشک لنگی به هر جاست بیا تا برویم

جمعه روز آبی هاست بیا تا برویم

تیم لنگی ها سوراخه بیا تا برویم !

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس جدایی شهریور 92 sms joda shodan


اس ام اس جدایی شهریور 92 sms joda shodan


دست از سرم بردار برو 

 ندارم حوصله ی این حرفارو

همه یادگاریات بخوره تو سرت 

نه خودتو می خوام نه دردسرت !


اس ام اس جدایی شهریور 92 sms joda shodan


من از عشق گفتم

تو مدل ماشینم را پرسیدی

من از محبت گفتم

تو محل زندگیم را پرسیدی

من از دوست داشتن گفتم

تو وضعیت حساب بانکیم را جویا شدی

من از ارزش ها گفتم

ارزش هایی که قیمت ندارند

امّا تو تو قیمت ارزش ها را با اهن و کاغذ برابر کردی

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس دلتنگی شهریور 92 sms deltangi


اس ام اس دلتنگی شهریور 92 sms deltangi


زندگی قشنگه اگه با تو باشه

مرگ قشنگه اگه برای تو باشه

دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه

من قشنگم اگه با تو باشم


اس ام اس دلتنگی شهریور 92 sms deltangi


امشب تمام گذشته ام را ورق زدم

جز لحظه های سیاه ، لحظه های داغ و پرالتهاب بی قراری

دلتنگی افسرده ، خاموشی ، سکوت

 اشک ، سوختن چیزی نیافتم

نفرین به بودن وقتی با درد همراه است

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس تیم استقلال sms esteghlal


اس ام اس تیم استقلال sms esteghlal


خون سرخ بدون رگ هایی آبی لخته ای بیش نیست !


اس ام اس تیم استقلال sms esteghlal


یادتون بمونه بالاست پرچم کی

مگه رتبه تون تو جدول زیر ده نی

دقیقه اول  کی گل خورد از ما

بسه دیگه جمع کن برو لنگی

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار جدید sms khande dar jadid


اس ام اس خنده دار جدید sms khande dar jadid


اینایی که جوگیر شدن تو حرف هاشون پشت سر هم می گن بگو خب

همونایی هستن که وقتی می رفتن دبستان هی می گفتن نه غلام


اس ام اس خنده دار جدید sms khande dar jadid


یه بار تو اینترنت داشتم می چرخیدم

 بابام اومد پشت سرم مجبور شدم کل Help ویندوز رو بخونم

این ویندوز اگه بدونید چه قابلیت هایی که نداره

 
ادامه مطلب ...