اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید مهر 92 sms jadid mehr


اس ام اس جدید مهر 92 sms jadid mehr


به آغوش تو محتاجم

برای حس آرامش

برای زندگی با تو 

 پر از شوقم 

پر از خواهـش

اس ام اس جدید مهر 92 sms jadid mehr


معنای شکست می شوی بعد از من

 سروی که نشست می شوی بعد از من

من زنده به گور می شوم بعد از تو

 تو مرده پرست می شوی بعد از من

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس آرزوهای قشنگ مهر 92 sms arezoo haye ghashang


اس ام اس آرزوهای قشنگ مهر 92 sms arezoo haye ghashang


دگر آرزو نجویم پی آرزو نپویم

 همه از تو شکر گویم که تویی شکارم امشب

اوحدی مراغه‌ای


اس ام اس آرزوهای قشنگ مهر 92 sms arezoo haye ghashang


ز بس زخم زبان خوردم

 دهان از گفتگو بستم

 در دل را ز نومیدی به روی آرزو بستم

ابوالحسن ورزی


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس تبریک تولد مهر 92 sms tabrike tavallod


اس ام اس تبریک تولد مهر 92 sms tabrike tavallod


قشنگترین تصویر عمرم 

عکس نازنینی از دیدن توست

خوش آهنگ عمرم 

 یادگار دلنشین اولین خندیدن توست

تولدت مبارک


اس ام اس تبریک تولد مهر 92 sms tabrike tavallod


عزیزم اکنون به جای دستانم 

دو بال طلائی می خواهم 

تا در زیبا ترین تاریخ تقویم

برای ستاره باران کردن شب تولدت

 تا آسمان پرواز کنم و به روی ماه بنویسم

تولدت مبارک


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس آیا می دانید مهر 92 sms aya midanid


اس ام اس آیا می دانید مهر 92 sms aya midanid


میدانید ستاره دریایی فاقد مغز میباشد


اس ام اس آیا می دانید مهر 92 sms aya midanid


میدانید سالانه ۵۰۰۰ کارگر در معادن چین 

جان خود را از دست میدهند


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عشق و دوستی جدید شهریور 92 sms eshgh o doosti


اس ام اس عشق و دوستی جدید شهریور 92 sms eshgh o doosti


درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند

 معنی کور شدن را گره ها می فهمند

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن

 چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند


اس ام اس عشق و دوستی جدید شهریور 92 sms eshgh o doosti


بی تو از کاروان من جا مانده ام

 از شکرانه ی نعمتی چون تو در مانده ام


 
ادامه مطلب ...