اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس قشنگ عاشقانه sms ghashang asheghane


اس ام اس قشنگ عاشقانه sms ghashang asheghane



هیچ بارانی ردپای تو را از کوچه ی قلبم نخواهد شست

 حتی سیلاب فراموشی ها



اس ام اس قشنگ عاشقانه sms ghashang asheghane



به آن لبخندت که چون لبخند گل هاست

 به رخسارت که چون مهتاب زیباست

به گل های بهار عشق و مستی

 به قرآنی که آن را می پرستی

قسم ای نازنین تا زنده ام 

 تو را من دوست دارم م یپرستم



اس ام اس قشنگ عاشقانه sms ghashang asheghane



می گن به یاد یکی بخوابی ، خوابشو می بینی

 می میرم برات تا همیشه ببینمت 


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس احساسی زیبا آبان 92 sms ehsasi ziba aban


اس ام اس احساسی زیبا آبان 92 sms ehsasi ziba aban



به چــــه تشبیه کنم نــام تو را

به بــــهار یا به آبی  زلال دریــــا !

ســـــاده تر می گویم

تــو تمامیـــت احساس منی



اس ام اس احساسی زیبا آبان 92 sms ehsasi ziba aban



دست خودم نیست

به گمانم دست تو است

که می تواند مرا با یک سلام خشک و خالی به آینده امیدوار کند !



اس ام اس احساسی زیبا آبان 92 sms ehsasi ziba aban



دنیای زیر آب شبیه دنیای چشم های توست

هر چه بیشتر دست و پا می زنم

بیشتر غرق می شوم


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس سنگین طعنه آمیز sms sangin tane amiz


اس ام اس سنگین طعنه آمیز sms sangin tane amiz



شرم می کنم 

با ترازوی کودک گرسنه ای که در پیاده رو نشسته است

 وزن سیری ام را بکشم



اس ام اس سنگین طعنه آمیز sms sangin tane amiz



هنگام به گریه انداختن زن مواظب باشید

خدا اشک های او را می شمارد 



اس ام اس سنگین طعنه آمیز sms sangin tane amiz



همه از خاکیم و به خاک برمی گردیم

 اما مهم اینه که به لجن تبدیل نشیم


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس ابراز احساسات عاشقانه sms ebraze ehsasate asheghane


اس ام اس ابراز احساسات عاشقانه sms ebraze ehsasate asheghane



گل فرستادم ، تو بو کن 

 اگر رفتم تو با گل گفتگو کن

اگر مردم فدای تار مویت 

 اگر ماندم  که باز آیم به سویت



اس ام اس ابراز احساسات عاشقانه sms ebraze ehsasate asheghane



تو از زیبا ترین نیلوفر من 

 بخوان غم را تو از چشم تر من

بدان این روی زرد از دوری توست 

 که سر بیرون زد از خاکستر من



اس ام اس ابراز احساسات عاشقانه sms ebraze ehsasate asheghane



میگن کلاغ ها خبر چین هستن

پس چرا خبر دلتنگی منو به تو نمی دن ؟


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس شعر ایرانی بسیار زیبا آبان 92 sms shere irani besyar ziba aban


اس ام اس شعر ایرانی بسیار زیبا آبان 92 sms shere irani besyar ziba aban



 سپه غمت نگنجد به درون تنگ سینه

    چو هجوم خیل سلطان به سرای روستایی 

صباحی بیگدلی



اس ام اس شعر ایرانی بسیار زیبا آبان 92 sms shere irani besyar ziba aban



    عیب از پس صد پرده کند خویش نمایی

    بی پرده شو که رسوا نکنندت

علی تبریزی



اس ام اس شعر ایرانی بسیار زیبا آبان 92 sms shere irani besyar ziba aban



    قصد من دادن جان بر دم شمشیر نبود

    حرکات خم ابروی تو، ناچارم کرد

آتش اصفهانی

 
ادامه مطلب ...