اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه جالب آبان 92 sms asheghane jaleb


اس ام اس عاشقانه جالب آبان 92 sms asheghane jaleb


اشک هایم هم مثل تو شده اند دیگر نمی آیند..

من خاطرت را می خواستم نه خاطره هایت را


اس ام اس عاشقانه جالب آبان 92 sms asheghane jaleb


به سلامتی زنجیری 

که صد سال زیر برف و بارون می مونه

 می پوسه ولی از هم جدانمی شه.

امید وارم که بمونیم بپوسیم

 ولی از هم جدا نشیم


  
اس ام اس عاشقانه جالب آبان 92 sms asheghane jaleb


قابل توجه آقایان :

وقتی یه زن نظر شما رو می پرسه

در واقع نمی خواد نظرتوون رو بدونه

فقط می خواد نظر خودش رو با یه صدای مردوونه هم بشنونه


اس ام اس عاشقانه جالب آبان 92 sms asheghane jaleb


تو به تک تک لحظه های من

یک بودن بدهکاری


اس ام اس عاشقانه جالب آبان 92 sms asheghane jaleb


درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند 

معنی کورشدن را گره ها می فهمند 

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن

 چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند.


اس ام اس عاشقانه جالب آبان 92 sms asheghane jaleb


باران باش ببار

مپرس کاسه های خالی مال کیست



اس ام اس عاشقانه جالب آبان 92 sms asheghane jaleb


تو همدردی!

یا توهم دردی؟


اس ام اس عاشقانه جالب آبان 92 sms asheghane jaleb


تو که یک گوشه چشمت غمی از عالم برد

حیف باشد که تو باشی مرا غم ببرد


اس ام اس عاشقانه جالب آبان 92 sms asheghane jaleb


همه جا هستی

در نوشته هایم

در خیالم

در دنیایم

تنها جایی که باید باشی و ندارمت

 کنارم است !


اس ام اس عاشقانه جالب آبان 92 sms asheghane jaleb


روزهای کودکی

میῖخواهم برگردم به روزهای کودکی..

آن زمانῖها که پدر تنها قهرمان بود

عشق تنها در آغوش مادر خلاصه می شد

بالاترین نقطهῖى زمین شانهῖهای پدر بود


اس ام اس عاشقانه جالب آبان 92 sms asheghane jaleb


دلتنگی مرض عجیبی است

 آدم را آرام آرام ناآرام میکند 


اس ام اس عاشقانه جالب آبان 92 sms asheghane jaleb


غمگینم همانند دقلکى که روى صحنه نگاهش به عشقش افتاد 

که با معشوقش به او می خندیدند


اس ام اس عاشقانه جالب آبان 92 sms asheghane jaleb


ماشین به راه افتان حس میکنم 

اما چیزی از من به جا مانده بروی سینه می گذارم

 اهسته دستم را جای دلم خالی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.