اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس شکلک های موبایل sms sheklake mobile


اس ام اس شکلک های موبایل
sms sheklake mobile



|""""""""""|_:!""-.,

"@@"""""" ""@""

ده تن آجر فدای زیر بنای وجودت



اس ام اس شکلک های موبایل
sms sheklake mobile



0 0

ـــــ[]ــ!=[]

_ @@ /

فلجتیم رفیق



اس ام اس شکلک های موبایل
sms sheklake mobile



|-------l-l

| '.o

| /l

| JL

درد دوریتو نتونستم تحمل کنم خودمو دار زدم


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس لاو عاشقانه sms love asheghane


اس ام اس لاو عاشقانه
sms love asheghane



نوشته های رو شن مهمان اولین موج  دریا هستند

حکاکی های روی سنگ مهمان همیشگی تاریخ اند

اما دوستان خوب ، حک شدگان رو قلبند 

 و ماندگارانی جاویدان



اس ام اس لاو عاشقانه
sms love asheghane



با آنکه ز ما هیچ زمان یاد نکردی

 ای آنکه نرفتی دمی از یاد ، کجایی ؟



اس ام اس لاو عاشقانه
sms love asheghane



چشات دیگه از من خسته و سیره 

 اما هنوز چشمای من اسیره

فقط بدون که این دل شکسته 

 منتظره بگی واست بمیره


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس خاص جدید sms khass jadid


اس ام اس خاص جدید
sms khass jadid



بهتر بودن

 بهتر از اینه که وانمود کنی که

 بهترینی



اس ام اس خاص جدید
sms khass jadid



شبی از شب ها تو به من گفتی که شب باش

من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود

به امیدی که تو فانوس شب من باشی



اس ام اس خاص جدید
sms khass jadid



ز چشمت چشم آن دارم

 که از چشمم نیاندازد

به چشمانی که چشمانم ، به چشمان تو مینازد

زکات چشم ، چشمی سوی چشم ما کن

که چشمم را بجز چشمت دگر چشمی نمی سازد


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید عاشقانه sms jadid asheghane


اس ام اس جدید عاشقانه
sms jadid asheghane



تو مرا فریاد کن ای هم نفس

این منم آواره ی فریاد تو

این فضا با بوی تو آغشته است

آسمانم پر شده از یاد تو



اس ام اس جدید عاشقانه
sms jadid asheghane


هر که دیوانه نشد از عشق تو عاقل نیست

آنکه نشناخت تو را معرفتش کامل نیست



اس ام اس جدید عاشقانه
sms jadid asheghane



از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است

از تو ای آرام جانم دل بریدن مشکل است


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه آرامش بخش sms asheghane aramesh bakhsh


اس ام اس عاشقانه آرامش بخش
sms asheghane aramesh bakhsh



برای یک ثانیه عاشقم باش

 من باتری ساعتم را در می آورم



اس ام اس عاشقانه آرامش بخش
sms asheghane aramesh bakhsh



هروقت تونستی به کسی آرامش ببخشی بدون عشقت واقعیه

وگرنه دوست داشتنی که آرامش معشوقو بگیره خودخواهیه



اس ام اس عاشقانه آرامش بخش
sms asheghane aramesh bakhsh



برایم تعریف کن

 هرگز فراموش نشدن چه حالی دارد


 
ادامه مطلب ...