اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلتنگی جدید بهمن 92 sms deltangi jadid bahman


اس ام اس دلتنگی جدید بهمن 92
92 sms deltangi jadid bahman



دلتنگی را چگونه هجی کنم تا درک کنی ؟

چهار ستون بدنـم زیر سنگینی اش تا خورده است



اس ام اس دلتنگی جدید بهمن 92
92 sms deltangi jadid bahman



کاش می توانستم راحت حرف بزنم

چیزی بگویم از دلتنگی

میان آدم های که در این اتاق مجازی جمع شدند

فقط می گویم منم دلتنگم



اس ام اس دلتنگی جدید بهمن 92
92 sms deltangi jadid bahman



گاهی چه دلتنگ می شویم

برای یک مواظب خودت باش

برای یک هستم

برای یک نوازش

برای یک آغوش


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه خاص sms asheghane khass


اس ام اس عاشقانه خاص
sms asheghane khass



دنیا به من نیاموخت که در غیابت صبور باشم

اما وفا به من آموخت که فراموشت نکنم



اس ام اس عاشقانه خاص
sms asheghane khass



اگر دستانم را بشکنند با اشک چشمانم

اگر چشمانم را کور کنند با نفس هایم

اگر نفسم را ببرند با قلبم و اگر قلبم را پاره پاره کنند

با خون جگرم خواهم نوشت : دوستت دارم !



اس ام اس عاشقانه خاص
sms asheghane khass



عشق یعنی وقتی که قلب تو رو می شکنه

تو با قطعه قطعه قلب شکستت هنوزم دوستش داری


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس خیانت و جدایی sms khiyanat va jodayi


اس ام اس خیانت و جدایی
sms khiyanat va jodayi



دست از سرم بردار برو

ندارم حوصله ی این حرفارو

همه یادگاریات بخوره تو سرت

نه خودتو می خوام نه دردسرت



اس ام اس خیانت و جدایی
sms khiyanat va jodayi



من از عشق گفتم

تو مدل ماشینم را پرسیدی

من از محبت گفتم

تو محل زندگیم را پرسیدی

من از دوست داشتن گفتم

تو وضعیت حساب بانکیم را جویا شدی

من از ارزش ها گفتم

ارزش هایی که قیمت ندارند

امّا تو تو قیمت ارزش ها را با اهن و کاغذ برابر کردی



اس ام اس خیانت و جدایی
sms khiyanat va jodayi



محبت به نامرد ، کردم بسی

محبت نشاید به هر نا کسی

تهی دستی و بی کسی درد نیست

که دردی چو دیدار نامرد نیست


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس غمگین زیبا sms ghamgine ziba


اس ام اس غمگین زیبا
sms ghamgine ziba



غم دریا دلان را با که گوییم

کجا غمخوار دریا دل بجوییم

دلم دریای خون شد در غم دوست

چگونه دل از این دریا بشوییم



اس ام اس غمگین زیبا
sms ghamgine ziba



هیچکس ویرانی ام را حس نکرد

وسعت تنهایی ام را حس نکرد

در میان خنده های تلخ من

گریه پنهانی ام را حس نکرد

آنکه با آغاز من مانوس بود

لحظه پایانیم را حس نکرد



اس ام اس غمگین زیبا
sms ghamgine ziba



میرم تا در غبار غم فراموشت کنم

سر در آغوش پشیمانی گذارم تا تو را

ای امید آتشین با گریه خاموشت کنم


 
ادامه مطلب ...

اس ام اس سنگین جدید دی 92 sms sangin jadid


اس ام اس سنگین جدید دی 92
sms sangin jadid



شرم می کنم

با ترازوی کودک گرسنه ای که در پیاده رو نشسته است

وزن سیری ام را بکشم



اس ام اس سنگین جدید دی 92
sms sangin jadid



هنگام به گریه انداختن زن مواظب باشید

خدا اشک های او را می شمارد



اس ام اس سنگین جدید دی 92
sms sangin jadid



همه از خاکیم و به خاک برمی گردیم

مهم اینه که به لجن تبدیل نشیم


 
ادامه مطلب ...