اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تنهایی فروردین 93 sms tanhayi farvardin


اس ام اس تنهایی فروردین 93
93 sms tanhayi farvardin



تنهایی یعنی

دل هیچکس سایز دلت نیست



اس ام اس تنهایی فروردین 93
93 sms tanhayi farvardin



رفته ای اما رد پایت مانده است در من

کنار تنهایی ام قدم می زند بی من



اس ام اس تنهایی فروردین 93
93 sms tanhayi farvardin



جلوی آیینه که می روم تنهاییم دوتاست

هرچه در آن است منم ، تو را می جویم

در هیچ آیینه ای هیچ تویی جز من نیست


  
اس ام اس تنهایی فروردین 93
93 sms tanhayi farvardin



بی تو شهر پر است

از آیه های تنهایی



اس ام اس تنهایی فروردین 93
93 sms tanhayi farvardin



امروز آیینه حزن چهره ام را تاب نیاورد

شکست و من ماندم و هزار تکه تنهایی



اس ام اس تنهایی فروردین 93
93 sms tanhayi farvardin



تنهایی یعنی انقدر کسی بغلمون نکرد

که خودمون زدیم بقل !



اس ام اس تنهایی فروردین 93
93 sms tanhayi farvardin



تنهایی همان مرگ است

که رو دربایستی دارد



اس ام اس تنهایی فروردین 93
93 sms tanhayi farvardin



سلام هایی که بوی خداحافظی می دهند

بودن هایی که هیچکدام خوشحال کننده نیستند

و رفتن هایی که امید بازگشتی به آنها نداری

همه اینها را که جمع می کنی به یک کلمه می رسی

تنهایی …



اس ام اس تنهایی فروردین 93
93 sms tanhayi farvardin



سرد است

نیمکتی تنها در پارک نشسته است

من تنها بر نیمکت و تو تنها در من

می بینی ؟ چه در همیم و تنها ؟



اس ام اس تنهایی فروردین 93
93 sms tanhayi farvardin



در تنهایی هایت مراقب آدم هایی که نزدیکت می شوند باش …

گاهی دورتر از این حرف هایند !





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.