اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس احساس قشنگ آبان 92 sms ehsase ghashang


اس ام اس احساس قشنگ آبان 92 sms ehsase ghashang


تو آسمون قلبم خدا خودش نوشته 

 یه لحظه با تو بودن قشنگتر از بهشته


اس ام اس احساس قشنگ آبان 92 sms ehsase ghashang


در تکاپوی دلت یاد دل من هم باش

یاد من نه ، یاد خود کن در آن جا داری


  
اس ام اس احساس قشنگ آبان 92 sms ehsase ghashang


ز مرگم هیچ نمی ترسم اگر دنیا سرم ریزد

از این ترسم که بعد از من گلم را دیگری بوسد



اس ام اس احساس قشنگ آبان 92 sms ehsase ghashang


می خوام بیام کنار تو تا یکم لوست کنم

اگه کسی اونجا نبود یواشکی بوست کنم !



اس ام اس احساس قشنگ آبان 92 sms ehsase ghashang


با من که شکسته ام کمی راه بیا

 بالی بگشا و گاه و بی گاه بیا

آزرده مشو بیا گناه از من بود

 گفتم که مقصرم تو کوتاه بیا



اس ام اس احساس قشنگ آبان 92 sms ehsase ghashang


شب ها به رویاها سفر می کنم و آغوشت را آرزو می کنم

و در کمال حیرت صبح ها دست خالی برمی گردم



اس ام اس احساس قشنگ آبان 92 sms ehsase ghashang


اگر می خوای فراموشت کنم به آدرس زیر مراجعه کن

www.توخواب ببینی.com !



اس ام اس احساس قشنگ آبان 92 sms ehsase ghashang


من اسیرخنده هات ، نه اسیر گریه هات

من همون سنگ صبورم نه رفیق نیمه رات



اس ام اس احساس قشنگ آبان 92 sms ehsase ghashang


با یاد رفیق است که دنیا زیباست 

 با عشق رفیق است که دنیا زیباست

فردا که ز یاد همه رفته ام 

 این رفیق است که گوید خاک رفیقم اینجاست



اس ام اس احساس قشنگ آبان 92 sms ehsase ghashang


دلم ز دست زمانه بسی تنگ است 

 چه کنم که کار دنیا فقط نیرنگ است

نیرنگ های دنیا هزار و یک رنگ است

 خدا کند شود پیدا  دلی که با دل من یک رنگ است



اس ام اس احساس قشنگ آبان 92 sms ehsase ghashang


اگر تا روز قیامت داشتنت نباشه قسمت

چشم به راه تو میمونم با دلی پر از صداقت




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.