اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تبریک تولد مهر 92 sms tabrike tavallod


اس ام اس تبریک تولد مهر 92 sms tabrike tavallod


قشنگترین تصویر عمرم 

عکس نازنینی از دیدن توست

خوش آهنگ عمرم 

 یادگار دلنشین اولین خندیدن توست

تولدت مبارک


اس ام اس تبریک تولد مهر 92 sms tabrike tavallod


عزیزم اکنون به جای دستانم 

دو بال طلائی می خواهم 

تا در زیبا ترین تاریخ تقویم

برای ستاره باران کردن شب تولدت

 تا آسمان پرواز کنم و به روی ماه بنویسم

تولدت مبارک


  
اس ام اس تبریک تولد مهر 92 sms tabrike tavallod


عزیزم منت بر سر تقویم گذاشتی 

و بهار را خجالت زده کردی و بهمن را سر افراز کردی

و عدد ( روز تولد ) را برای من خوش یمن کردی

 عزیز دلم تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد مهر 92 sms tabrike tavallod


تو شب تولدت قلبم رو هدیه می کنم

واسه آرامش تو به دوریت عادت می کنم

عزیزم روز شکفتنت را جشن می گیرم 

 تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد مهر 92 sms tabrike tavallod


با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختی مان شد

تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرتنش ایمان دارم پس برایم بمان

و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم

تولدت مبارک 



اس ام اس تبریک تولد مهر 92 sms tabrike tavallod


آسمان با وسعتش تقدیم تو 

 رقص ماهی های دریا مال تو 

هرچه دارم از تو دارم مهربان

 زندگیم امروز و فردا مال تو 

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد مهر 92 sms tabrike tavallod


روزی که به دنیا اومدی داشت باروون میومد

 اما اون روز هوا اصلا ابری نبود

 این فرشته ها بودن که داشتن گریه می کردن 

چون یکی ازشون کم شده بود

 تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد مهر 92 sms tabrike tavallod


بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست 

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت

 تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد مهر 92 sms tabrike tavallod


هفت تا آسمون پر از گلای یاس و میخک 

 با صد تا دریا پر عشق و اشتیاق و پولک 

 یه قلب عاشق با یه حس بیقرار و کوچک 

فقط می خواد بهت بگه تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد مهر 92 sms tabrike tavallod


هر سال هزاران شهاب به سمت زمین هجوم میاوردن از خودم می پرسیدم

 چه اتفاقی افتاده که آسمونیا می خوان خودشونو به زمین برسونن؟

 و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان

 که زمینو با گام های مهربونش نوازش کرد 

تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد مهر 92 sms tabrike tavallod


روز تولد تو میلاد عشق پاکه 

 برای شکر این روز پیشانیم به خاکه



اس ام اس تبریک تولد مهر 92 sms tabrike tavallod


باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم

 امشب اما همه جملات فرار کرده اند

 همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم

 تولدت مبارک




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.