اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عشق و دوستی جدید شهریور 92 sms eshgh o doosti


اس ام اس عشق و دوستی جدید شهریور 92 sms eshgh o doosti


درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند

 معنی کور شدن را گره ها می فهمند

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن

 چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند


اس ام اس عشق و دوستی جدید شهریور 92 sms eshgh o doosti


بی تو از کاروان من جا مانده ام

 از شکرانه ی نعمتی چون تو در مانده ام


  
اس ام اس عشق و دوستی جدید شهریور 92 sms eshgh o doosti


به حرمت خاطرمون 

به دوری فاصلمون

 به تنگی رابطمون 

 دلتنگتم ای مهربون



اس ام اس عشق و دوستی جدید شهریور 92 sms eshgh o doosti


تو از دردی که افتادست بر جانم چه می دانی

 دلم تنها تو را دارد ولی با او نمی مانی

فقط یک لحظه آری با نگاهی اتفاق افتاد

 چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی



اس ام اس عشق و دوستی جدید شهریور 92 sms eshgh o doosti


کاش باور داشتی در باورم

 از نگاه شاپرک زیباتری

با شکوهی مثل خورشید بزرگ

 از نسیم لاله هم بی همتا تری

کاش باور داشتی امید من

 آتشی سوزنده دارم از غمت

کاش می دانستی ای یکتاترین

 تا افق تا آسمان می خواهمت



اس ام اس عشق و دوستی جدید شهریور 92 sms eshgh o doosti


مرا به دار آویختند که نامت را از یاد ببرم

چه ساده اند این ساده اندیشان که نمی دانند

نام تو حک شده ی قلب من است

 تو رو هرگز نخواهم کرد فراموش



اس ام اس عشق و دوستی جدید شهریور 92 sms eshgh o doosti


با تو غزل ستاره ها نورانیست

 دل در نگاه تو ، زندانیست

نگذر ز بهار ، باغ احساس

 چون بی تو تمام لحظه ها بارانیست



اس ام اس عشق و دوستی جدید شهریور 92 sms eshgh o doosti


میدونی فرق عزیز و دلتنگ چیه

دلتنگ کسیه که پیام میده

 عزیز کسیه که پیام میخونه



اس ام اس عشق و دوستی جدید شهریور 92 sms eshgh o doosti


در قید غمم خاطر آزاد کجایی

 تنگ است دلم قوت فریاد کجایی

با آنکه ز ما یاد نکردی

 ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی



اس ام اس عشق و دوستی جدید شهریور 92 sms eshgh o doosti


همیشه آدم ها

وقتی به همدیگه فکر می کنن که تنها می شن

کسی واقعا عاشقه که وقتی همه پیششن

 به اونی فکر می کنه که رفیق تنهایی هاشه 




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.