اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس آرزوهای قشنگ مهر 92 sms arezoo haye ghashang


اس ام اس آرزوهای قشنگ مهر 92 sms arezoo haye ghashang


دگر آرزو نجویم پی آرزو نپویم

 همه از تو شکر گویم که تویی شکارم امشب

اوحدی مراغه‌ای


اس ام اس آرزوهای قشنگ مهر 92 sms arezoo haye ghashang


ز بس زخم زبان خوردم

 دهان از گفتگو بستم

 در دل را ز نومیدی به روی آرزو بستم

ابوالحسن ورزی


  
اس ام اس آرزوهای قشنگ مهر 92 sms arezoo haye ghashang


چنان بدیدن روی تو آرزومندم

 که گر بدادن جان ممکن است خرسندم

افسر شیرازی



اس ام اس آرزوهای قشنگ مهر 92 sms arezoo haye ghashang


همه آرزوی دل را به تبسمی برآور

 همه رنجهای جان را به کرشمه‌ای دوا کن

دکتر صورتگر



اس ام اس آرزوهای قشنگ مهر 92 sms arezoo haye ghashang


صفایی بود دیشب با خیالت خلوت ما را

 ولی من باز پنهانی

 ترا هم آرزو کردم

شهریار



اس ام اس آرزوهای قشنگ مهر 92 sms arezoo haye ghashang


مرا هرگز نباشد خواب و دارم آرزو گاهی

 که‌ خواب ‌آید به چشمم بلکه جانانم به خواب‌ آید

شیدای کردستانی



اس ام اس آرزوهای قشنگ مهر 92 sms arezoo haye ghashang


داری هوس که غیر برای تو جان دهد

 آه این چه آرزو است مگر مرده‌ایم ما

عالمی



اس ام اس آرزوهای قشنگ مهر 92 sms arezoo haye ghashang


شبی در عالم مستی همین قدر آرزو دارم

 که مست از جای برخیزی و بنشینی به دامانم

فروغی بسطامی



اس ام اس آرزوهای قشنگ مهر 92 sms arezoo haye ghashang


فریب دورنماهای آرزو خوردم

 ره سراب گرفتم ز تشنگی مردم

دکتر صدارت



اس ام اس آرزوهای قشنگ مهر 92 sms arezoo haye ghashang


به ماه روی تو این آرزو که من دارم

 هزار سال اگر بینمت هنوز کم است

بابافغانی شیرازی




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.