اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید عاشقانه دی 92 sms jadid asheghane dey


اس ام اس جدید عاشقانه دی 92
92 sms jadid asheghane dey



دو نگاهی که کردمت همه عمر نرود تا قیامت از یادم

نگاه اولین که دل بردی نگاه اخرین که جان دادم



اس ام اس جدید عاشقانه دی 92
92 sms jadid asheghane dey



به چه مانند کنم در همه آفاق تو را

هر چه در ذهن من آمد تو از آن خوب تری



اس ام اس جدید عاشقانه دی 92
92 sms jadid asheghane dey



یک صندلی خالی کنار رویاهام از آن توست

 بنشینی یا بروی دوستت دارم


  
اس ام اس جدید عاشقانه دی 92
92 sms jadid asheghane dey



حمد می گویم خدای مهربان

خالق و سازنده این مکان

آفریده این زمین و آسمان

 کائنات و جمله موجود آن



اس ام اس جدید عاشقانه دی 92
92 sms jadid asheghane dey



دل های بزرگ و احساس های بلند

 عشق های زیبا و پر شکوه می آفرینند

که جان دادن در کنارش آرزوئی شور انگیز است

اما کدامین معشوق مخاطب راستین

چنین معشوقی خواهد بود و او فقط خداوند است



اس ام اس جدید عاشقانه دی 92
92 sms jadid asheghane dey



تو اگر می دانستی که چه زخمی دارد 

خنجر از دست رفیقان خوردن

از من خسته نمی پرسیدی که

 چرا تنهائی



اس ام اس جدید عاشقانه دی 92
92 sms jadid asheghane dey



عاشقم کردی و گفتی که عاشقان دیوانه اند 

 عاقبت عاشق شدی دیدی که خود دیوانه ای ؟



اس ام اس جدید عاشقانه دی 92
92 sms jadid asheghane dey



دیگران گر به تمنای وصال تو خوشند 

 ما شبو روز به یک وعده دیدار خوشیم



اس ام اس جدید عاشقانه دی 92
92 sms jadid asheghane dey



بزرگترین متهم تاریخ کسی است که

 ندونه قلبش واسه کی می زنه



اس ام اس جدید عاشقانه دی 92
92 sms jadid asheghane dey



جهان بی دوست زندان جان است

 صفای زندگی با دوستان است



اس ام اس جدید عاشقانه دی 92
92 sms jadid asheghane dey



بیا اینجا صداقت می فروشم

 برای تو محبت می فروشم

بیا بهر نگاهی از تو ای دوست

دلم را زیر قیمت به تو می فروشم





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.