اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس هم دلی عاشقانه sms hamdeli asheghane


اس ام اس هم دلی عاشقانه
sms hamdeli asheghane



به تو بدهکارم

دست کم یک جان ، برای هر لبخند



اس ام اس هم دلی عاشقانه
sms hamdeli asheghane



سرم را پنهان می کُنم

در گودی گلویت تمام  غم ها راه گُم می کُنند



اس ام اس هم دلی عاشقانه
sms hamdeli asheghane



ﺁﻧﻬﺎ ﮐﻪ ﮔﻔﺘـــــــــــﻪ ﺍﻧﺪ : ﺩﻭﺭﻱ ﻭ ﺩﻭﺳــــﺘﻲ

ﻳﺎ ﻃﻌــــﻢ ﺩﻭﺳـــــﺘﻲ ﻧﭽﺸﻴـــﺪﻩ ﺍﻧﺪ

ﻳﺎ ﺩﺭﺩ ﺩﻭﺭﻱ ﻧﮑــــــﺸﻴﺪﻩ ﺍﻧﺪ


  
sms hamdeli asheghane



خدا را چه دیدی ؟

یک روز بیشتر

ساعتی لحظه ای با من بمان

شاید خنده ای پشت لب هایت

قطره ای پشت پلک هایت جا مانده باشد



اس ام اس هم دلی عاشقانه
sms hamdeli asheghane



در سرم تویی

در چشمم تویی

در قلبم تو

من ، عکس دسته جمعی توام



اس ام اس هم دلی عاشقانه
sms hamdeli asheghane



توبه نمی کُنم

من برای به تو رسیدن

از گُرگ هم سمج ترم 



اس ام اس هم دلی عاشقانه
sms hamdeli asheghane



لا به لای ساز نفس هایت ، پنهان می شوم

اشک می شوم ! تا بمانم … تا نرانی مرا …!

من  آه می کشم و تو انگ می زنی!

و این غم انگیز ترین آهنگ دنیاست…!



اس ام اس هم دلی عاشقانه
sms hamdeli asheghane



به آنهایی که دوستشان دارید بی بهانه بگویید دوستت دارم

بگویید در این دنیای شلوغ سنجاقشان کرده اید به دلتان

بگویید گاهی فرصت با هم بودنمان کوتاه تر از عمر شکوفه هاست

شما بگویید ، حتی اگر نشنوند



اس ام اس هم دلی عاشقانه
sms hamdeli asheghane



هر انسانی یک بار

برای رسیدن به یک نفر دیر می کند

 و پس از آن برای رسیدن به کَسان دیگر

 عجله ای نمی کند 



اس ام اس هم دلی عاشقانه
sms hamdeli asheghane



همه بهانه هایم از نبودن توست

اگر باشی

از هزار و یک بلاهم بهانه نمی گیرم





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.