اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس برگ ریزان پاییزی sms bargrizoone paeezi


اس ام اس برگ ریزان پاییزی
sms bargrizoone paeezi



پاییز آمدست که خود را ببارمت

پاییز لفظ دیگر من دوست دارمت

بر باد می دهم همه ی بود خویش را

یعنی تو را به دست خودت می سپارمت



اس ام اس برگ ریزان پاییزی
sms bargrizoone paeezi



پاییزت پر از رگبار آرزوهای قشنگ

اولین لحظه های پاییزت از نم نم باران خوشرنگ

و من آرزومند آرزوهایت



اس ام اس برگ ریزان پاییزی
sms bargrizoone paeezi



نه بهار با هیچ اردیبهشتی

نه تابستان با هیچ شهریوری

ونه زمستان با هیچ اسفندی

اندازه پاییز به مذاق خیابان ها خوش نیامد

پـائیز مــهری داشـت کـه بـــَر دل هـر خیـابان مـی نشست


  
sms bargrizoone paeezi



میان همهمه ی برگهای خشک پاییزی

فقط ما مانده ایم که هنوز از بهار لبریزیم

 برای من که دلم چون غروب پاییز است

صدای گرم تو از دور هم دل انگیز است



اس ام اس برگ ریزان پاییزی
sms bargrizoone paeezi



یک پنجره از ابر بهارم لبریز

 لبریزتر از غم غروب پاییز

 در محکمه ام نوشت دنیا روزی

 تبعید به غربت جنوب پاییز



اس ام اس برگ ریزان پاییزی
sms bargrizoone paeezi



بیا ای همنشین سرد پاییز 

 به آواهای شب هایم درآمیز

بیا ای رنگ مهتاب بلورین 

 تو شعری تازه در من برانگیز



اس ام اس برگ ریزان پاییزی
sms bargrizoone paeezi



آغاز فصل حساسیت، عطسه، آویزانی دماغ

یادآوری وحشت از شروع درس و مشق، آنفولانزا، پنی‌سیلین

خاطراتی که باید فراموش شود و نمی‌شود، فکر، خیال

و هزاران پدیده‌ی قشنگ دیگر مبارک باد



اس ام اس برگ ریزان پاییزی
sms bargrizoone paeezi



برگ های پاییزی

سرشار از شعور ِ درخت اند

و خاطرات ِ سه فصل را بر دوش می کشند

آرام قدم بگذار بر چهره ی تکیده ی آن ها

این برگها حُرمت دارند

درد ِ پاییز ،درد ِ  دانستن است



اس ام اس برگ ریزان پاییزی
sms bargrizoone paeezi



بهترین قسمته پاییزو زمستون

بیرون آوردن لباسای گرم و پیدا کردن پول از توی جیباشونه !



اس ام اس برگ ریزان پاییزی
sms bargrizoone paeezi



براى همه پاییز با مهر شروع میشه

اما پاییز زندگى من

جایى شروع شد که مهر تو تموم شد





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.