اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس شادی عاشقانه sms shadi asheghane


اس ام اس شادی عاشقانه
sms shadi asheghane



آدمیان به لبخندی که بر لبی نشانند

به احساس خوبی که بر جا می نهند

و به دردی که می کاهند 

می مانند ، بی شک تو ماندگاری



اس ام اس شادی عاشقانه
sms shadi asheghane



اگر روزی

محبت کردی بی منت !

 لذت بردی بی گناه !

 بخشیدی بدون شرط

بدان آن روز واقعاً زندگی کرده ای



اس ام اس شادی عاشقانه
sms shadi asheghane



زندگی باورِ دریاست

در اندیشهٔ ماهی در تُنگ

سهراب سپهری


  
sms shadi asheghane



وقتی می خواهمت

 و نیستی هیچ اتفاق خاصی نمی افتد

فقط ذره ذره ایوب می شوم



اس ام اس شادی عاشقانه
sms shadi asheghane



شاید عشق همین باشد

که من در انتهای شب بیادت چند قطره اشکی جاری کنم



اس ام اس شادی عاشقانه
sms shadi asheghane



مدت هاست که بی دلیل ترکم کرده ای

نمی دانم دلت از من سرد شد 

یا که سرت جایی دیگر گرم شد



اس ام اس شادی عاشقانه
sms shadi asheghane



نخستین چکه ناودان احساسم را 

در قالب کلامی از جنس گل های یاس می ریزم

و آن را به آسمان نیلوفری دل زلالت برای شاد بودنت هدیه می کنم



اس ام اس شادی عاشقانه
sms shadi asheghane



گاهی وقت ها

برای صداقتت تاوان باید بپردازی !

گاه به سنگینی زندگیت …



اس ام اس شادی عاشقانه
sms shadi asheghane



گاهی به قدری دلم برایت تنگ می شود که

 حاضرم حتی با دیگری ببینمت !



اس ام اس شادی عاشقانه
sms shadi asheghane



لبخند که میزنی

پر می شوم از بهانه های خواستنت

پر می شوم از طنین خوش صدای نفس هایت

و زمزمه های در گوشی 





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.