اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس رویایی عاشقانه آذر 92 sms royayi asheghane azar


اس ام اس رویایی عاشقانه آذر 92
92 sms royayi asheghane azar



اگر کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست

پس با تمام وجود فریاد میزنم دوستت دارم



اس ام اس رویایی عاشقانه آذر 92
92 sms royayi asheghane azar



خاطری گر نظرم هست همه خوبی توست

حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست



اس ام اس رویایی عاشقانه آذر 92
92 sms royayi asheghane azar



در خاطری که تویی دیگران فراموشند

بگذار در گوشت بگویم می خواهمت

این خلاصه ی ، تمام حرفای عاشقانه دنیاست


  
92 sms royayi asheghane azar



چه درونم تنهاست و در این تنهایی

 شاخه ی خشک نگاهم گل چشمانت را می جوید



اس ام اس رویایی عاشقانه آذر 92
92 sms royayi asheghane azar



تو قلب منو کشتی و رفتی 

اما میدونم که حتما یه روز بر می گردی

چون همیشه قاتل به محل جنایت بر می گرده



اس ام اس رویایی عاشقانه آذر 92
92 sms royayi asheghane azar



بـــا تــــــو کــــه بـــاشــــــم تـــــمامـــ دورهــــا

 نــــزدیــــکــــــنـــد …



اس ام اس رویایی عاشقانه آذر 92
92 sms royayi asheghane azar



دلتنگی حس عجیبی است که گاهی تو را به یادم می آورد

گاهی یعنی همیشه ، گاهی یعنی الان



اس ام اس رویایی عاشقانه آذر 92
92 sms royayi asheghane azar



نمی دانم چرا ، اما برایت سخت دلتنگم

در این مسلک که صورت های بی احساس بسوی قلب های ساده میتازند

من اینجا در صف مرگ شقایق ها برای رنگ چشمان تو دلتنگم



اس ام اس رویایی عاشقانه آذر 92
92 sms royayi asheghane azar



تنفس : شروع زندگیست

عشق : قسمتی از زندگیست

اما دوست خوب : قلب زندگیست



اس ام اس رویایی عاشقانه آذر 92
92 sms royayi asheghane azar



اسمش تقصیر است

 حالا تو هی خودت را آرام کن ، بگو نه تقدیر





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.