اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس رنج عشق آذر 92 sms ranje eshgh azar


اس ام اس رنج عشق آذر 92
92 sms ranje eshgh azar



یارب تو او را همچو من بر غم گرفتارش مکن

در شهر غربت ای خدا هرگز تو ازارش مکن

هر چند او از رفتنش چشمان من گریان نمود

لیک ای خدای مهربان از غصه پر بارش مکن



اس ام اس رنج عشق آذر 92
92 sms ranje eshgh azar



تو بارون که رفتی شبم زیرو رو شد

یه بغض شکسته رفیق گلو شد



اس ام اس رنج عشق آذر 92
92 sms ranje eshgh azar



احساس سوختن به تماشا نمی شود

آتش بگیر تا که بدانی چه می کشم


  
92 sms ranje eshgh azar



این دلی که شکستی مال من نبود

خیلی وقت پیش تقدیم به تو شد

خوشحالم چون حالا می تونم 

جای دل سنگ بذارم تو ســ ــینه



اس ام اس رنج عشق آذر 92
92 sms ranje eshgh azar



کاش همانطور که از شکستن تکه ای

 شیشه بر م یگردی و نگاهش می کنی

وقتی دل مرا شکستی ، یکبار بر می گشتی

فقط نیم نگاهی می کردی . . .



اس ام اس رنج عشق آذر 92
92 sms ranje eshgh azar



خوشحالم که بردم چون کسی

 رو از دست دادم که دوستم نداشت

خوشحالم که باختی چون کسی رو

 از دست دادی که دوستت داشت



اس ام اس رنج عشق آذر 92
92 sms ranje eshgh azar



تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد

از عاشقی تباهی

از زندگی مصیبت

از دوستی شکستو

از سادگی خیانت



اس ام اس رنج عشق آذر 92
92 sms ranje eshgh azar



با تو بودن خیلی وقته که گذشته

بی تو بودن مثل مهر سرنوشته

حالا اسم تو را هی زمزمه کردن

واسه من نه تو می شه نه فرقی داره



اس ام اس رنج عشق آذر 92
92 sms ranje eshgh azar



از دشمنان برند شکایت به دوستان

چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم ؟



اس ام اس رنج عشق آذر 92
92 sms ranje eshgh azar



از تو متنفرم حتی اگر اندازه 

تمام ستاره های آسمان هم دوستم داشته باشی

برایت آرزوی مرگ نمیکنم چون باید بمانی

 و خوشبختی من و بد بختی خود را ببینی

منتظر آن روز هستم

مانند روزی که رفتی و گفتی دیگر باز نمی گردی





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.