اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جملات پشت خاوری آذر 92 sms jomalate poshte khavari azar


اس ام اس جملات پشت خاوری آذر 92
92 sms jomalate poshte khavari azar



فقط به خاطر تو !



اس ام اس جملات پشت خاوری آذر 92
92 sms jomalate poshte khavari azar



سفر کردم که از یادم بری دیدم نمی شه

آخه عشق یه عاشق با ندیدن کم نمی شه



اس ام اس جملات پشت خاوری آذر 92
92 sms jomalate poshte khavari azar



از عشق تو من مرغم

 باور نداری قد قد 


  
92 sms jomalate poshte khavari azar



عشق من ، دارم میام !



اس ام اس جملات پشت خاوری آذر 92
92 sms jomalate poshte khavari azar



با یادت همیشه در سفرم ...

 ( آخ مامانم اینا !) 



اس ام اس جملات پشت خاوری آذر 92
92 sms jomalate poshte khavari azar



شمع بزم محفل شاهان شدن ذوقی ندارد

ای خوش آن شمعی که روشن می کند ویرانه ای را



اس ام اس جملات پشت خاوری آذر 92
92 sms jomalate poshte khavari azar



ای بی وفا رسم وفا از غم نیاموزی چرا

غم با همه بیگانگی هر شب به ما سر می زند



اس ام اس جملات پشت خاوری آذر 92
92 sms jomalate poshte khavari azar



در بیابان ها اگر صد سال سرگردان شوی

بهتر است تا در وطن محتاج نامردان شوی



اس ام اس جملات پشت خاوری آذر 92
92 sms jomalate poshte khavari azar



در طواف شمع می گفت این سخن پروانه ای

سر پیچ سبقت مگیر جانا مگر دیوانه ای !



اس ام اس جملات پشت خاوری آذر 92
92 sms jomalate poshte khavari azar



آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا

صبر کن هر وقت من از راه رسیدم اونوقت بیا !





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.