اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس امید به خدا sms omid be khoda


اس ام اس امید به خدا
sms omid be khoda



به خدا تا اندازه ی امیدوار باش که جرات گناه کردن پیدا نکنی

و از اون تا اندازه ی بترس که از رحمت اون ناامید نشوی



اس ام اس امید به خدا
sms omid be khoda



مرامت عشق لبخندت صمیمی

قدم هایت صراط المستقیمی

بگویم یا علی آغـاز هر کار 

 که بسم الله رحمن الرحیمی



اس ام اس امید به خدا
sms omid be khoda



خدایا هر روز کمی اندوه برام بفرست

زیرا در اندوه است که تو یاد می شوی

 و در خوشی از یاد می روی


  
sms omid be khoda



خداوندا

تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم

مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را

مبادا گم کنم اهداف زیبا را

مبادا جا بمانم  از قصار موهبت هایت

خداوندا مرا مگذار تنها لحظه ای حتی



اس ام اس امید به خدا
sms omid be khoda



هرگز فراموش نکن که هر چه رخ دهد

 همواره در آغوش خدا هستی



اس ام اس امید به خدا
sms omid be khoda



من از خدا خواستم تا روحم را رشد دهد

خدا گفت : نه تو خودت باید رشد کنی

 ولی من تو را می پیرایم تا میوه دهی



اس ام اس امید به خدا
sms omid be khoda



ادعای عشق به خدا 

از کسی که سجاده دلتنگ حضور اوست

 پذیرفتنی نیست

نماز نجوای عاشقانه با محبوب است



اس ام اس امید به خدا
sms omid be khoda



خدایم را دوست دارم چون وفادارترین است

و شاید به رسم همین وفاداریست

 که دوستانم را به او می سپارم



اس ام اس امید به خدا
sms omid be khoda



الهی! در دلِ دوستانِ تو ، نور عنایت پیداست

و جان ها در آرزوی وصال تو حیران و شیداست.

چون تو مولا که راست؟ و چون تو دوست کجاست؟



اس ام اس امید به خدا
sms omid be khoda



آموخته ام که وقتی ناامید می شوم 

 خداوند با تمام عظمتش ناراحت می شود

و عاشقانه انتظار می کشد که به رحمتش امیدوار شوم





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.