اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس هیجان عاشقانه sms hayajane asheghane


اس ام اس هیجان عاشقانه
sms hayajane asheghane



در صدا کردن نام تو

یک کجایی پنهان است

یک کاش می بودی

یک کاش باشی !



اس ام اس هیجان عاشقانه
sms hayajane asheghane



بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست آه

بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب

در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست



اس ام اس هیجان عاشقانه
sms hayajane asheghane



دیـالوگِ همیشه یـک نفـره ام را هـی مـرور می کـنم

 تا وقتی به چشم هایت می رسم حرفی برای گفتن داشته باشم

اگــر انگشت های هیــس دوبـاره ژسـت عــاشقانه ام را به هـم نزنند


  
sms hayajane asheghane



نگاهم بی قرار هجوم قدم های توست

و تو با خبری

اما هرگز از جاده ی دلم گذر نمی کنی…



اس ام اس هیجان عاشقانه
sms hayajane asheghane



بی تو

حتی باران هم

بوی تشنگی می دهد

گـاهــــی لال مـــی شود آدم 

حـرف دارد ولـــی …

کلمه نـدارد … 



اس ام اس هیجان عاشقانه
sms hayajane asheghane



حضرت ایـــوب کجایــــی ؟

تا برایــت از صبر بگـویم !



اس ام اس هیجان عاشقانه
sms hayajane asheghane



چه معنـــــى دارد

زندگى…!؟

وقتى که هیچ اتفاقى من و تو را

سر راه هم قرار نمى دهد



اس ام اس هیجان عاشقانه
sms hayajane asheghane



معجزه‌ها با باد رفته‌اند

و چشمانی که چشم مرا گرفت

همیشه در حاشیه‌ی آینه جا ماند

و پشت پنجره چقدر نیامد

آن‌که قرار بود …



اس ام اس هیجان عاشقانه
sms hayajane asheghane



ذهنـــم فلـــــج می شود 

وقتــــــی می خــوانمــت

و تــــــو

نمی گویی جانــــــم 



اس ام اس هیجان عاشقانه
sms hayajane asheghane



دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست

اگر برف بیاد هست ، اگر برف نیاید نیست

مثل دنیای من ، اگر تو باشی هستم ، اگر نباشی





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.