اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس درد عاشقی کشیدن sms darde asheghi keshidan


اس ام اس درد عاشقی کشیدن
sms darde asheghi keshidan



زتو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران

رفتم از کوی تو لیکن عقب سر نگران

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی

تو بمان و دگران وای به حال دگران



اس ام اس درد عاشقی کشیدن
sms darde asheghi keshidan



تا که بودیم ، نبودیم کسی

کشت ما را غم بی هم نفسی

تا که خفتیم همه بیدار شدند

تا که مردیم همگی یار شدند

قدر آن شیشه بدانید که هست

نه در آن لحظه که افتاد و شکست



اس ام اس درد عاشقی کشیدن
sms darde asheghi keshidan



گفتی شتاب رفتن من از برای توست

آهسته تر برو که دلم زیر پای توست


  
sms darde asheghi keshidan



یادمان باشد:

اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم

که در این بحر دو رنگی و ریا دگر حتی طلب آب ز دریا نکنیم



اس ام اس درد عاشقی کشیدن
sms darde asheghi keshidan



تو دل منو شکستی و لی من دل تو رو نمی شکنم

چون یک دل شکسته بهتر از دو دل شکسته است



اس ام اس درد عاشقی کشیدن
sms darde asheghi keshidan



دیدی آنرا که تو خواندی به جهان یار ترین

سیـ ـنه را ساختی از عشقش سر شارترین

آنکه می گفت منم بهر تو غمخوار ترین

چه دل آزار شد آخر،چه دل آزار ترین

دیدی ای دل ؟



اس ام اس درد عاشقی کشیدن
sms darde asheghi keshidan



به تو سپرده بودمش

با هزار و یک امید

و حالا برای هزارو یکمین بار

دلم را می برم

تا شکستگی اش را

گچ بگیرند!



اس ام اس درد عاشقی کشیدن
sms darde asheghi keshidan



از من نخواه ببخشمت

هرگز نمی بخشم تورو

حتی اگه ببخشمت

خدا نمی بخشه تورو



اس ام اس درد عاشقی کشیدن
sms darde asheghi keshidan



بنویس ای سنگتراش عاقبت شدم فداش 

 بنویس تا بدونه عمرمو دادم براش



اس ام اس درد عاشقی کشیدن
sms darde asheghi keshidan



بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم

باشد که نباشیم و بدانند که بودیم





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.