اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس ساده عاشقانه آذر 92 sms sade asheghane azar


اس ام اس ساده عاشقانه آذر 92
92 sms sade asheghane azar



می خواهم غزلی را برای پرواز بهانه کنم

و پرواز را برای رسیدن به تو

و تو را بهانه ی زندگی



اس ام اس ساده عاشقانه آذر 92
92 sms sade asheghane azar



دیــوانـــه ام مــی کــنــد

فــکــر ایــنــکـــه زنــده زنــده نــیــمــی از مــن را از مــن جـدا کـنـنـد

لـطـفــا تــا زنـده ام بـــــــــــــمان



اس ام اس ساده عاشقانه آذر 92
92 sms sade asheghane azar



چه شوری م یزند دلم وقتی در چشم دیگران

اینقدر شیرین می شوی


  
92 sms sade asheghane azar



چقدر دوست دارم 

با خیال راحت یک نفس عمیق بکشم

نفسی که پر باشد  از بوی آرامش وجود تو …



اس ام اس ساده عاشقانه آذر 92
92 sms sade asheghane azar



گذشت ، دیگر آن زمان که فقط یک بار از دنیا می رفتیم

حالا یک بار از شهر می رویم

یک بار از دیار … یک بار از یاد … یک بار از دل … و یک بار از دست …



اس ام اس ساده عاشقانه آذر 92
92 sms sade asheghane azar



نمی دانی

چطور گیج می شوم

وقتی هرچه می گردم

معنی نگاهت در هیچ فرهنگ لغتی پیدا نمی شود



اس ام اس ساده عاشقانه آذر 92
92 sms sade asheghane azar



دلم به بهانه ندیدنت گریست

بگذار بگرید و بداند هرچه خواست همیشه نیست



اس ام اس ساده عاشقانه آذر 92
92 sms sade asheghane azar



هیچگاه ادعای خاص بودن نکردم

اما خاص بودن عشق تو

مرا هم خاص کرد



اس ام اس ساده عاشقانه آذر 92
92 sms sade asheghane azar



وقتی گرمای نگاه تو نیست این می شود حال و روز زمستانی من

سرماخوردگی های پی در پی  تب و لرز های بی پایان … !



اس ام اس ساده عاشقانه آذر 92
92 sms sade asheghane azar



بعد از مـرگـم

قـلــبـم را جــدا از مـن خـــاک کنید

من و دلـــم هیچ گاه

آبـمـان توی یک جـوی نرفت





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.