اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس زیبا و قشنگ آذر 92 sms ziba va ghashang


اس ام اس زیبا و قشنگ آذر 92
sms ziba va ghashang



به جز حضور تو

هیچ چیز این جهان بی کرانه را جدی نگرفته ام

حتی عشق را



اس ام اس زیبا و قشنگ آذر 92
sms ziba va ghashang



تو دیدگانت را نبند

نگاهت را ندزد

تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم

ازگوشه ی چشمانت تلاوت می شود



اس ام اس زیبا و قشنگ آذر 92
sms ziba va ghashang



ﻣﻦ ﺁﻥ ﺍﺑﺮﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﺍﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ

ﻫﻤﺎن ﯾﻮﺳﻒ ﮐﻪ ﮐﻨﻌﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ

ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻣﯿﺸﻮﻡ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﻋﻤﺮ

ﺩﺭ ﺁﻥ ﺭﺍﻫﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ


  
sms ziba va ghashang



در دهکده ی تو خبر از بوی ریا نیست

 چون نیست ریا ، هیچکس انگشت نما نیست

ما طالب مهریم و دل از عاطفه لبریز

 دل صافتر از تو به خدا هیچ کجا نیست !



اس ام اس زیبا و قشنگ آذر 92
sms ziba va ghashang



در دلم کودکیست که بی تو بودنش را نق میزند

 من هیچ ، لااقل بهانه ی او باش



اس ام اس زیبا و قشنگ آذر 92
sms ziba va ghashang



اگه دنبالت میام فقط دارم حرفتو گوش می کنم !

آخه خودت گفتی برو دنبال زندگیت



اس ام اس زیبا و قشنگ آذر 92
sms ziba va ghashang



روی بعضی آدما

 باید تشدید گذاشت انقد که ماهن …



اس ام اس زیبا و قشنگ آذر 92
sms ziba va ghashang



به سکوت سرد مرداب قسم که تو نیلوفر چشمان منی

و دل خسته ی من می ترسد که تو پژمرده شوی



اس ام اس زیبا و قشنگ آذر 92
sms ziba va ghashang



سلامتی کسایی که

 تو خاطرمون ابدی هستن 

اما تو خاطرشون عددی نیستیم



اس ام اس زیبا و قشنگ آذر 92
sms ziba va ghashang



من از نزدیکی دشت محبت نردبانی کرده ام

 پیدا  که تا قصر خدا هم پلکان دارد 

در آنجا دست هایم را به سویش با تمنا باز کردم

 برایت بهترین را آرزو کردم





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.