اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه سنگین آذر 92 sms asheghane sangin


اس ام اس عاشقانه سنگین آذر 92
sms asheghane sangin



نزدیکت می شوم بوی دریا می آید

دور که می شوم صدای باران

بگو تکلیفم با چشم هایم چیست ؟

لنگر بیندازم و عاشقی کنم

یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟



اس ام اس عاشقانه سنگین آذر 92
sms asheghane sangin



نه قرص و نه شربت و دوا 

هیچ کدام تاثیر ندارند به مانند سلام

برگرد که بی تو نفسم می گیرد

اکسیژن بی عطر تو سمّ است برام



اس ام اس عاشقانه سنگین آذر 92
sms asheghane sangin



همه می گویند سخت گیرم!

راست می گویند

همین است که انقدر سخت

به تو گیر داده ام


  
sms asheghane sangin



گریه کار کمی است برای توصیف نداشتنت

دارم به رفتار پرشکوهی شبیه به مرگ فکر می کنم



اس ام اس عاشقانه سنگین آذر 92
sms asheghane sangin



از روزی که

تصمیم به رفتن گرفته ای

بلاتکلیفی بین ما موج میزند

مثلا همین دل من

نمیداند با تو بیاید؟

 یا پیش من بماند؟



اس ام اس عاشقانه سنگین آذر 92
sms asheghane sangin



من رو نمی خواست

بتی که از من ساخته بود رو می خواست

واسه همین هر وقت خودم بودم دعوا داشتیم



اس ام اس عاشقانه سنگین آذر 92
sms asheghane sangin



دلبندم

من دلم فقط  روی دلِ تو بند می شود 



اس ام اس عاشقانه سنگین آذر 92
sms asheghane sangin



دلــــــــتنـگم

بــــــــرای او نـــه

برای منه قبــــل از او

چقــــدر قشنـــگ بــــودم



اس ام اس عاشقانه سنگین آذر 92
sms asheghane sangin



چشمانت

زیباترین درس ایست که خوانده ام

چه معلم خوبیست نگاهت



اس ام اس عاشقانه سنگین آذر 92
sms asheghane sangin



واسـم دعــا کنــید

یه بیماری خیلی نــادر دارم

هر کیو می بینم فـک می کنم آدمـه



اس ام اس عاشقانه سنگین آذر 92
sms asheghane sangin



به سلامتی پسری که گفت :

اگه بمونی می شی مادر دخترم

اگه بری می شی اسم دخترم





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.