اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس پ ن پ جدید آذر 92 sms pa na pa jadid


اس ام اس پ ن پ جدید آذر 92
sms pa na pa jadid



هفته پیش مریض شدم، رفتم آمپول بزنم

آمپولا رو دادم به پرستاره

میگه آمپول بزنم؟

پَ نه پَ توش آب پر کن تفنگ بازی کنیم!



اس ام اس پ ن پ جدید آذر 92
sms pa na pa jadid



عکس نیمه ی راست صورتم رو گذاشتم پروفایلم

اومده میگه : عکس نصفه گذاشتی رو پروفایلت ؟

میگم : پ نه پ توی حراج بودم ۵۰ در ۱۰۰ تخفیف بهم خورده این شکلی شدم



اس ام اس پ ن پ جدید آذر 92
sms pa na pa jadid



واسه ثبت نام 1 ساعت وایسادم

یارو اومده میگه میخوای ثبت نام کنی؟

پ ن پاومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم


  
sms pa na pa jadid



به یارو میگم حاجی بزن تو دنده من هول میدم روشن شه

میگه بزنم ۲ ؟

پ ن پ بزن ۳ فوتبال داره



اس ام اس پ ن پ جدید آذر 92
sms pa na pa jadid



به مامانم میگم من میرم کارواش

میگه ماشینم میبری؟

میگم پ نه پ دارم میرم اونجا دوش بگیرم



اس ام اس پ ن پ جدید آذر 92
sms pa na pa jadid



به دوستم می گم گرفتنم بردن پاسگاه

می گه بازداشتگاه؟

پ نه پ اونجا نشسته بودیم 

با رئیس پاسگاه از خاطراتمون صحبت می کردیم



اس ام اس پ ن پ جدید آذر 92
sms pa na pa jadid



تو خیابون از یه دختره خوشم اومد

بعد از کلی دردسر تونستم راضیش کنم

 آدرس خونشون رو برای امر خیر بده

بهم گفت حالا واقعا از من خوشت اومده ؟

پ نه پ شما در مقابل دوربین مخفی قرار دارید



اس ام اس پ ن پ جدید آذر 92
sms pa na pa jadid



رفتم تو کوچه دارم ماشین می شورم

همسایه مون اومده میگه ماشین می شوری

پ نه پ حوصله ام سر رفته دارم با ماشینم آب بازی می کنم



اس ام اس پ ن پ جدید آذر 92
sms pa na pa jadid



رفتم مرکز اهدای خون دختره بهم میگه اومدین خون بدین؟

گفتم پ نه پ خوناشامم اومدم یه ۴لیتری خون بگیرم

شب دور هم با بچه ها شب نشینی داریم



اس ام اس پ ن پ جدید آذر 92
sms pa na pa jadid



سیگارو می بینه تو دستما

بازم سوال میکنه سیگار می کشی؟

پ نــه پ میخوام با دودش مثل سرخپوستا باهات رمزی حرف بزنم



اس ام اس پ ن پ جدید آذر 92
sms pa na pa jadid



بابام داره با شیر و دوش حموم ور میره

سه ساعت دم در حموم یه لنگه پا وایسادم

بر می گرده می گه : اِ  می خوای بری حموم؟

پ نه پ اومدم مسابقات پرورش اندام ، منتظرم برگردی برات فیگور بگیرم



اس ام اس پ ن پ جدید آذر 92
sms pa na pa jadid



می خوامم برم اروپا

طرف میگه که میری عشق و حال؟

پ ن پ می خوام فرار مغز کنم





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.