اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس احساسات مشترک sms ehsasate moshtarak


اس ام اس احساسات مشترک
sms ehsasate moshtarak



ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻓﮑﺮ می کنم

 ﺍﺯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻥ ﺑﻬﺎﺭ می بارد



اس ام اس احساسات مشترک
sms ehsasate moshtarak



همیشه با من بمان

هیچکس عاشقانه تر از من نمی تواند تو را بسراید



اس ام اس احساسات مشترک
sms ehsasate moshtarak



پیراهن نگاه مرا مکش از پشت که بر می گردم 

و بیخیال عزیزهای مصری و یعقوب های چشم به راه 

چنان به خود می فشارمت که هفتاد و هفت سال

 تمام باران ببارد و گندم درو کنیم !


  
sms ehsasate moshtarak



باد ورق های دفتر شعرم را با خود برد

فردا تمام شهر عاشقت می شوند !



اس ام اس احساسات مشترک
sms ehsasate moshtarak



همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت

من همه غرق تماشای نگاهت



اس ام اس احساسات مشترک
sms ehsasate moshtarak



همه میگن عاشق کَسیه که به عشقش نرسه

 اما به نظر من عاشق کَسیه که با عشقش به همچی برسه !



اس ام اس احساسات مشترک
sms ehsasate moshtarak



و همه فراموش خواهند کرد که من 

در تمام عمرم تنها دوبار شاعر شدم

یک بار با دیدن تو ، بار دیگر با ندیدنت



اس ام اس احساسات مشترک
sms ehsasate moshtarak



چه حس قشنگیه وقتی می شی مَحرمِ دل یکی

یکی که بهش اعتماد داری و بهت اعتماد داره

از دلتنگی هاش برات می گه و از دلتنگی هات براش میگی

آروم می شه و آروم می شی

حسی که هیچوقت به تنفر تبدیل نمی شه !

این حس مثل قطره های بارون پاکه



اس ام اس احساسات مشترک
sms ehsasate moshtarak



چشمان تو حروف را بی استفاده می کنند

کافی ست نگاه کنی !



اس ام اس احساسات مشترک
sms ehsasate moshtarak



آدم هایی هستند که شاید کم بگویند دوستت دارم 

یا شاید اصلا به زبان نیاورند دوست داشتنشان را

بهشان خرده نگیرید !

این آدم ها فهمیده اند دوستت دارم حرمت دارد

مسئولیت دارد ولی وقتی به کارهایشان نگاه کنی 

دوست داشتن واقعی را میفهمی 

می فهمی که همه کار می کند تا تو بخندی ، تا تو شاد باشی …

آزارت نمی دهد ، دلت را نمی شکند …

به هر دری می زند که با تو باشد !



اس ام اس احساسات مشترک
sms ehsasate moshtarak



عشق جایی می تپد که تو باشی پس باش آنجا که باید باشی

در کنار احساسی از باران ، لطافت را از برگ جدا شده از گل هم میشود فهمید

احساست را برای لحظه ای به آفتاب هم ببخش که گرمی را به تو می بخشد

احساس را باید در قابی از عقل گذاشت و عاشقانه به آن خیره شد





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.