اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید آذر 92 sms jadid azar


اس ام اس جدید آذر 92 sms jadid azar 92



وقتـی یه زن ســیگار کشید

یعنــی دیگه گریه جواب نمیده

و وقتی مــردی اشک ریخت

بدون کار از ســیگار کشیدن گذشته



اس ام اس جدید آذر 92 sms jadid azar 92



ﻣﻦ ﺁﻧﭽﻪ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺮﺩ

ﯾﺎ ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻩ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﺧﻮﺍﻧﺪ

ﻫﺮﮔﺰ ﻧﻤﯽ ﭘﺮﺳﻢ

ﻫﺮﮔﺰ ﻧﻤﯽ ﭘﺮﺳﻢ ﮐﻪ : ﺁﯾﺎ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺭﯼ ؟

ﻗﻠﺐ ﻣﻦ ﻭ ﭼﺸﻢ ﺗﻮ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ ﺑﻪ ﻣﻦ : ﺁﺭﯼ



اس ام اس جدید آذر 92 sms jadid azar 92



گاهی دوست داشتن پنهان بماند قشنگ تر است

دوست داشتن را باید کشف کرد

درک کرد و از آن لذت برد


  



حریقی به جانم زدی با نگاهت

 دلم را ربودی تو با روی ماهت

سیاهی برفت از تمام جهان

چو دیدم به یک لحظه چشم سیاهت



اس ام اس جدید آذر 92 sms jadid azar 92



گاهی اوقات باید خدا رو شکر کنی

یا اصلا بغلش کنی و ببوسیش

که به چیزی که یه روزی می خواستی نرسیدی



اس ام اس جدید آذر 92 sms jadid azar 92



عشق فراموش کردن نیستبخشیدن است

گوش کردن نیست درک کردن است

دیدن نیست احساس کردن است

جا زدن و کنار کشیدن نیست صبر کردن و ادامه دادن است

حتی تنها  . . .






نقـش یـــک درخــت خشک را

در زنـدگی بازی می کـنم

نمی دانم که بایـد چشم انتظار بهار باشم

یا هیزم شکن پـیــر



اس ام اس جدید آذر 92 sms jadid azar 92



فکر کنم

به بوی عطر تو حساسیت دارم

همین که در ذهنم می پیچد

از چشم

اشک می آید…



اس ام اس جدید آذر 92 sms jadid azar 92



مسافرترین آدم دنیا هم

دست خطی می خواهد که بنویسد برایش

 زود برگرد 

طاقت دوری ات را ندارم 



اس ام اس جدید آذر 92 sms jadid azar 92



این روزها فهمیدن زبان مادری سخت شده است

قبلتر ها وقتی می گفتند: دوستت دارم

معنی فارسی اش ساده بود

اما حالا دوستت دارم هزار معنی مختلف می دهد

الا دوست داشتن





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.