اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس قشنگ عاشقانه sms ghashang asheghane


اس ام اس قشنگ عاشقانه sms ghashang asheghane



هیچ بارانی ردپای تو را از کوچه ی قلبم نخواهد شست

 حتی سیلاب فراموشی ها



اس ام اس قشنگ عاشقانه sms ghashang asheghane



به آن لبخندت که چون لبخند گل هاست

 به رخسارت که چون مهتاب زیباست

به گل های بهار عشق و مستی

 به قرآنی که آن را می پرستی

قسم ای نازنین تا زنده ام 

 تو را من دوست دارم م یپرستم



اس ام اس قشنگ عاشقانه sms ghashang asheghane



می گن به یاد یکی بخوابی ، خوابشو می بینی

 می میرم برات تا همیشه ببینمت 


  



گاهی در برابر خاطرات توقف کن و یاد آور دوستی ها و رفاقت ها باش

امیدوارم سهم من از این تجدید خاطرات یک یادت بخیر ساده باشد . . .



اس ام اس قشنگ عاشقانه sms ghashang asheghane



قسم به عشق پروانه که وجودش را در راه عشق می سوزاند

و قسم به شمعی که تا سردی عشق می سوزد و ناله اش بر نمی خیزد 



اس ام اس قشنگ عاشقانه sms ghashang asheghane



دل به عشق خدای یکتا ده 

 قطره را رهی به دریا ده

تا نماند ز عاشقان اثری

خاک مجنون به آب لیلا ده






من آن گلبرگ مغرورم نمیمیرم ز بی آبی

 ولی بی دوست می میرم در این مرداب تنهایی



اس ام اس قشنگ عاشقانه sms ghashang asheghane



عشق رو نمیشه با یه شاخه گل مقایسه کرد

ولی می شه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد



اس ام اس قشنگ عاشقانه sms ghashang asheghane



استاد کائنات که این کارخانه ساخت

مقصود عشق بود ، جهان را بهانه ساخت



اس ام اس قشنگ عاشقانه sms ghashang asheghane



فارسی : دوست دارم

انگلیسی: i love you

عربی: احبک

ترکی: senis evar youroum

آلمان: ichie bed

بابا به چه زبونی دیگه بگم دوست دارم خوب دوست دارم دیگه !





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.