اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس احساس زیبای عاشقانه sms ehsase zibaye asheghane


اس ام اس احساس زیبای عاشقانه sms ehsase zibaye asheghane



بیا زندگی را بدزدیم

 و در میان دو دیدار قسمت کنیم



اس ام اس احساس زیبای عاشقانه sms ehsase zibaye asheghane



زندگی را اشکی بیش نمی دانم

پس بگذار با اشک چشمانم بنویسم

دوستت دارم



اس ام اس احساس زیبای عاشقانه sms ehsase zibaye asheghane



گلی دارم که تو گلها غریبه 

 نه نارنجه و نه لیمو و نه سیبه

گلی دارم به دست کس نمی دم 

 خریدم گوهری و پس نمی دم


  



همیشه تلخ ترین لحظه ها را کسی می سازد

 که قشنگ ترین لحظه را با او باور داشتی



اس ام اس احساس زیبای عاشقانه sms ehsase zibaye asheghane



داده ام دل به نگاری که خدا می داند 

 نه محبت نه مروت نه وفا می داند . . .



اس ام اس احساس زیبای عاشقانه sms ehsase zibaye asheghane



کاش هرگز در محبت شک نبود 

 تک سوار مهربانی تک نبود

کاش بر لوحی که بر جان و دل است 

 واژه تلخ خیانت حک نبود






چه کشیدم و جه دیدم 

 نشنیدم و ندیدم

که کسی کشیده باشد 

 ستمی که من کشیدم



اس ام اس احساس زیبای عاشقانه sms ehsase zibaye asheghane



گلت خشک شد ولی هرگز نمرده 

زمان بوی تو رو از خونه برده

دلم خوش بود میآیی یه شب تو خوابم 

ولی چند ماهه که خوابم نبرده



اس ام اس احساس زیبای عاشقانه sms ehsase zibaye asheghane



چه روز دلخراشی و قتی خواستی جدا شی

قلبم و دادم دستت که عمری داشته باشی

ولی زدی شکستی بدون هیچ بهونه 

 عزیزم دل سنگت تو خاطرم می مونه



اس ام اس احساس زیبای عاشقانه sms ehsase zibaye asheghane



تو که در باور مهتابی عشق رنگ دریا داری 

 فکر امروزت باش به کجا می نگری ؟

زندگی ثانیه ایست 

هیچ کس تنها نیست

 ما خدا را داریم





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.