اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه دوستت دارم آبان 92 sms asheghane dooset daram


اس ام اس عاشقانه دوستت دارم آبان 92 sms asheghane dooset daram



آغــــوش دریایی خــود را باز کن

تا شبـــی در آغوشــت سر کنم

و در امــواج تــو سرگردان شوم

تا به ساحـــل آرامــش برسم



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم آبان 92 sms asheghane dooset daram



چه عاشقانه به رویت لبخند زدم

و تو چه مهربانانه لبخندم را پاسخ گفتی

و  این شد عاشقانه ی آرام من و تو



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم آبان 92 sms asheghane dooset daram



تمــــــــــــام دنیـــا در آغوشـــت خــــلاصه شـــــــــده اســـــــــت

کـــــــــــودکـــــــــانه پنــــــــــــاه میـبـــــــــــرم 

بـــــــــه خلاصــــــــــه ی دنیــــــــــــــــا


  
اس ام اس عاشقانه دوستت دارم آبان 92 sms asheghane dooset daram



دلـَم را به شیشه عطرهآیم خوش کرده اَم

همآن هآیے که هر کدامشان

یک  خاطــِره  را برایم تداعے مے کنند

یک با هم بودن را 



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم آبان 92 sms asheghane dooset daram



عطرها بی رحم ترین عنصر زمین اند

بی آنکه بخواهی می برنت تا قعر خاطراتی

 که برای فراموشیشان تا پای غرور جنگیدی



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم آبان 92 sms asheghane dooset daram



من مانده ام با یاد تــــــــــو

و بغضی که لگد می زند

بر حنجــــــــــــره ای پا به مـــاه






پیـــــچـکـــــ مــــی شوم وحــشــــــــــــــــــــــی 

مــــــــی پیــــــــــــــچم بـه پـــر و پـای ثانیه هـایـت

تـا حتــــی نتــــوانــــــــی آنــــــــــــــــــــــــــــــــی

بـــــــــی مـــن بـــــودنـــــــــــــ را زنــدگــــی کنـی



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم آبان 92 sms asheghane dooset daram



هر روز بر روی دلــــم می نویسم

عاشــــقی تا اطلاع ثانــوی ممنــــــــوع

به رویـــــای با تـــــو بودن که می رسم دیــــگر بـــــار دلـــــم می لـــــرزد 



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم آبان 92 sms asheghane dooset daram



تـــا آســــمان خــیــــال ِ تـــو چقــــدر راه اســــت؟

دو بـــال بـــرایــــم کافــیـــســــت؟

مـــی خواهـــــم به هــــوای تــــو در هــــوای تـــــو اوج بگیــــرم!

منــتــــظــــرم مـــی مــــانـــــــی ؟



اس ام اس عاشقانه دوستت دارم آبان 92 sms asheghane dooset daram



خیال نبودنت نیز زیباست

اصلا بگذار صادقانه بگویم

هر خیالی که ردی از تو داشته باشد زیباست





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.