اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس گریه دار دلتنگی آبان 92 sms gerye dar deltangi


اس ام اس گریه دار دلتنگی آبان 92 sms gerye dar deltangi



اشک چشمام جمع شده

یواش یواش سنگ شده

خبر داری چه اندازه

دلم برات تنگ شده ؟



اس ام اس گریه دار دلتنگی آبان 92 sms gerye dar deltangi



از گلچین آرزوهایت

چتری برایم بفرست که خیس دلتنگی هات نباشم



اس ام اس گریه دار دلتنگی آبان 92 sms gerye dar deltangi



زمزمه دلتنگی ام را  به نسیم می سپارم 

تا به تو برساند همیشه به یادت هستم


  
اس ام اس گریه دار دلتنگی آبان 92 sms gerye dar deltangi



در شادی من شریک باش ای ساعت

 در فکر لباس شیک باش ای ساعت

تعجیل بکن دلم برایش تنگ است
 
کم عاشق تیک و تاک باش ای ساعت



اس ام اس گریه دار دلتنگی آبان 92 sms gerye dar deltangi



عجب خیاط ماهری است دنیا

 که دل هیچ کس را برای ما تنگ ندوخت



اس ام اس گریه دار دلتنگی آبان 92 sms gerye dar deltangi



می نویسم : د ی د ا ر

تو اگر بی من و دلتنگ منی یک به یک فاصله ها را بردار






سر به هوا نیستم اما همیشه چشم به آسمان دارم

حال عجیبی ست دیدن همان آسمان

که شاید تو دقایقی پیش به آن نگاه کرده ای



اس ام اس گریه دار دلتنگی آبان 92 sms gerye dar deltangi



دیگر فرصتی برای پیامک نیست

دست واژه ها را می گیرم و به دیدنت می آیم

دلتنگیت در هیچ پیامی نمی گنجد



اس ام اس گریه دار دلتنگی آبان 92 sms gerye dar deltangi



عشق من ای کفتر بی پشت بام

 عشق من ای خواب خوب ناتمام

بی تو رویایم پر از دلتنگی است

 فصل های زندگی بی معنی است



اس ام اس گریه دار دلتنگی آبان 92 sms gerye dar deltangi



دلم شوق تو را دارد

 تو غافل از دل مایی

به ما گاهی نگاهی کن

 دلی دارم تماشایی





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.