اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدایی عاشقانه sms jodayi asheghane


اس ام اس جدایی عاشقانه sms jodayi asheghane



راه می روم و شهر زیر پاهایم تمام می شود

تو هیچ کجا نیستی



اس ام اس جدایی عاشقانه sms jodayi asheghane



چشــــمانم خستــــه استـــ و نبــــض ذهنــــم افتــــاده

کاش نگــــاهتــــ یکــــ قــــدم نزدیـــکـــــ تــــر بـــود



اس ام اس جدایی عاشقانه sms jodayi asheghane



نیستی

و من پُرم از لحظاتی که مملو از توست


  



هوای عصرهای من عجیب تـو را کم دارد

آغوش تـو را کم دارد

نفس های تـو را کم دارد !



اس ام اس جدایی عاشقانه sms jodayi asheghane



جای تو خالــــیــسـت

خالی تر از سفره ی دل کودکی که تازه متولد شده است






دیگر به همه چیز شکـــ کرده امـــ

می گویند : آب نطلبیده ، مُـــــراد است

هر چهــــ بالا پایین می کنم، نمی فهمم

اینـــ چشمانمــــ پس کـــِـــی مراد می گیرند ؟!



اس ام اس جدایی عاشقانه sms jodayi asheghane



جــآے خالیَتـــــــ آنقــــَدر بُــــزُرگـــــــ شُـــده

که حَـتـــــے مــــے شَــــــوَد دَر آن

زِندِگـــے کَرد



اس ام اس جدایی عاشقانه sms jodayi asheghane



رفته اند !

نیستند

دلم ، صبر و قرارم ، دستانت ، نگاهت ، هوش از سرم

بیاورشان



اس ام اس جدایی عاشقانه sms jodayi asheghane



درد داره

یکی میشه همه ی زندگیت

ولی هیچ جای زندگیت حضور نداره 



اس ام اس جدایی عاشقانه sms jodayi asheghane



غــُــصـّه دار که ببینــــمت نَـــفَس هَــــــــم

به کامَــــــم تلــــخ می شود





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.