اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس گریه دار قشنگ آبان 92 sms gerye dar ghashang


اس ام اس گریه دار قشنگ آبان 92 sms gerye dar ghashang



گاهى بى هیچ بهانه کسى را دوست دارى 

اما گاهى با هزار دلیل هم نمی توانى یکى را دوست داشته باشى !



اس ام اس گریه دار قشنگ آبان 92 sms gerye dar ghashang



شنیده ام چنین روزی

روز میلاد من است اما گویا سپری شد 

بی آنکه بدانم آتش شمع چندمین سال زندگی ام را به خاموشی سپردم …



اس ام اس گریه دار قشنگ آبان 92 sms gerye dar ghashang



به آیینه نگاه می کنم

لبخند می زنم ، لبخند نمی زند


  
اس ام اس گریه دار قشنگ آبان 92 sms gerye dar ghashang



ﺍﻣﺮﻭﺯ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺷﻌﺮ ﺭﺍ ﻣﯽ ﻧﻮﯾﺴﻢ 

ﺑﻪ ﺗﻘﻮﯾﻢ ﺭﻭﯼ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺩقیقا ﺳﺎﻝ ﯾﮑﻬﺰﺍﺭ ﻭ ﺳﯿﺼﺪ ﻭ ﻧﺒﻮﺩﻥ ﺗﻮست !

ﺁﺭﯼ ﮔﻠﻢ ، ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺑﯽ ﺣﻀﻮﺭ ﺗﻮ اﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﻣﯽ ﮔﺬﺭﺩ !



اس ام اس گریه دار قشنگ آبان 92 sms gerye dar ghashang



از یاد … از دست … از حال … از رو … از بین …

به خودت که می آیی می بینی رفته ای !



اس ام اس گریه دار قشنگ آبان 92 sms gerye dar ghashang



گفتی : “تا شقایق هست ٬ زندگی باید کرد”

شقایق هست اما تو نیستی 

 حال چه باید کرد ؟



اس ام اس گریه دار قشنگ آبان 92 sms gerye dar ghashang



بی هوا رفتی 

و من بی نفس ماندم …






وای از خیال تو که وقتی می آید

 دلم را گرم می کند و چایم را سرد !



اس ام اس گریه دار قشنگ آبان 92 sms gerye dar ghashang



ترسم از آن است که آنقدر پیر شوم 

که دندانی برای روی جگر گذاشتن نداشته باشم !



اس ام اس گریه دار قشنگ آبان 92 sms gerye dar ghashang



مسافر بی بدرقه من

اینقدر بی صدا رفتی که از وداع جا ماندم 

 باز به غیرت چشمانم که آبی پشت سرت ریختند !



اس ام اس گریه دار قشنگ آبان 92 sms gerye dar ghashang



گاهی دلم برای گوش هایم می سوزد

طفلکی ها سکوت را هم باید گوش کنن !





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.