اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس فک و فامیله داریم آبان 92 sms fako famile darim


اس ام اس فک و فامیله داریم آبان 92 sms fako famile darim



بچگیام که فامیلامون میومدن خونمون بچه هاشونو 

یه گوشه گیر میاوردم تا می خوردن می زدم !

البته خونشون که می رفتم تا می خوردم می زدنما …

فک و فامیل انتقام گیره دریم ؟



اس ام اس فک و فامیله داریم آبان 92 sms fako famile darim



داﺩﺍﺷﻢ ﺩﻳﺸﺐ ﮐﻠﻲ تقلب ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺑﺮﺍ ﺍﻣﺘﺤﺎن ﻓﻴﺰیکش

صبح ﻳﺎﺩﺵ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﺒﺮﻩ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺩﺭﺑﺴﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺳﺮ ﺟﻠﺴﻪ ﺑﻬﺶ ﺑﺮﺳﻮﻧﻪ !

واقعا راضیم ازش …



اس ام اس فک و فامیله داریم آبان 92 sms fako famile darim



به مامانم میگم : شام چی داریم ؟

میگه : آنچه گذشت !

میگم : غذای جدیده ؟

میگه : عارع …

میگم : خو حالا چیا داره توش واسه سلامتی خوبه ؟

میگه : هرچی تو این هفته پختم و کوفت نکردی رو قاطی کردم

 دوتا تخم مرغم زدم بهش و مث کتلت سرخش کردم !

اگه اینم کوفت نکنی فردا شب پس از سال ها داریم …


  
اس ام اس فک و فامیله داریم آبان 92 sms fako famile darim



بابام ﻣﯿﮕﻪ ﺍﻭﻝ ﮔﻮﺵ ﮐﻦ ﺑﺒﯿﻦ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻢ 

ﺑﻌﺪ ﯾﺎ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﻦ ﯾﺎ ﺑﺮﻭ ﻓﮑﺮﺍﺗﻮ ﮐﻦ ﺑﻌﺪ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﻦ

پدر دمکراته ما داریم ؟



اس ام اس فک و فامیله داریم آبان 92 sms fako famile darim



یه فامیل داریم اسم پسرش هامونه (به معنی دشت)

 اسم دخترش صحرا (به معنی صحرا)

حالا دشواری من اینه که ببینم اسم بچه بعدیشو چی میذاره ؟

الف – بر و بیابون

ش – پارک

ظ – فضای سبز

ه – محیط زیست



اس ام اس فک و فامیله داریم آبان 92 sms fako famile darim



الان مادرم اومده میگه بیا دلستر بخور پسرم

تعجب کردم می گم دستت درد نکنه !

میگه آخه از این تلخاست کسی نمی تونه بخوره






خسته و مونده رسیدم خونه م یگم سلام مامان غذا چی داریم ؟

مامانم با مهربانی بی سابقه ای میگه

 سلام عزیزم چند لحظه صبر کن الان نهارو حاضر میکنم

با کمال تعجب میگم مامی مهربون شدی 

میگه اه تویی ؟ فکر کردم مبیناست (آبجی کوچکم) !

 کارد بخوره اون شکمت اول برس بعد نهار نهار کن 

 از صبح تا الان پای گاز وایسادم 

 خلاصه یک قشقرقی به پا کرد که نگو و ننویس

در مورد افق و سر راهی بودن با من حرف نزنید اعصاب ندارم !

آهنگ هم نمی خوام بدم بیرون اعصاب اون رو هم ندارم !

اصلن کلا اعصاب ندارم !



اس ام اس فک و فامیله داریم آبان 92 sms fako famile darim



مامانم کارگر آورده خونه رو تمیز کنه

بعد به من میگه برو اون اتاقتو تمیز کن 

الان بیاد بخواد اونجارو تمیز کنه ببینه کثیفه زشته



اس ام اس فک و فامیله داریم آبان 92 sms fako famile darim



به مامانم میگم می خوام ازدواج کنم !

مامانم : غلط میکنی 

من چرا ؟

مامانم با یه حالت معصومانه :

 آخه تو دلت میاد مردم به من بگن مادرشوهر ؟



اس ام اس فک و فامیله داریم آبان 92 sms fako famile darim



چند روزه بدجور سرما خوردم 

 دیشب مامانم میگه پسرم فردا نرو دانشگاه

 عزیزم استراحت کن ! منم نرفتم …

هیچی دیگه از صب ساعت ۶ دارم کابینتارو دستمال می کشم

بعدش باید دیوارای آشپزخونه رو تمیز کنم

الانم داره فرشای پذیرایی رو جمع می کنه که بشورم !





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.