اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس زیبا برای امام زمان (عج) sms ziba baraye emam zaman


اس ام اس زیبا برای امام زمان (عج) sms ziba baraye emam zaman



پایان تمام عاقبت ها نیک است

صبح است که پایان شب تاریک است

یک عمر اگر چشم به راهی کردی

تردید نکن ، ظهور او نزدیک است



اس ام اس زیبا برای امام زمان (عج) sms ziba baraye emam zaman



از پرده ها برون شد ، سوز نهانی ما

کوک است ساز دل ها ، کِی میل شور داری ؟

در خواب دیده بودم ، یک شب فروغ رویت

کِی در سرای چشمم قصد ظهور داری ؟






گفتم که خدا مرا مرادی بفرست

توفان زده‏ ام مرا نجاتی بفرست

فرمود که با زمزمه یا مهدی

نذر گل نرگس صلواتی بفرست


  
اس ام اس زیبا برای امام زمان (عج) sms ziba baraye emam zaman



هزار یوسف مصری فدای یک نگهت

بیا که این دل من را صفا دهد قدمت

هنوز منتظر هستم بینمت روزی

بیا که سری من دهم در آمدنت



اس ام اس زیبا برای امام زمان (عج) sms ziba baraye emam zaman



با یاد خدا همیشه در زمزمه باش

از غصه روزگار بی واهمه باش

هر لحظه دلت شکست یادت نرود

آن لحظه به یاد یوسف فاطمه باش



اس ام اس زیبا برای امام زمان (عج) sms ziba baraye emam zaman



دلم هوای تو کرده ، هوای آمدنت

صدای پای تو آید ، صدای آمدنت

بهار با تو بیاید به خانه دل ما

قدم به خانه ما نِه ، صفای آمدنت



اس ام اس زیبا برای امام زمان (عج) sms ziba baraye emam zaman



خواب دیدم که پیامک به رفیقان زده ام

و نوشتم که بشارت گل زهرا آمد






ای طبیبا به سر بستر بیمار بیا

بهر دلداری دلسوخته زار بیا

تو که دل را به نگاهی بربودی ز کفم

به پرستاری بیمار دل افکار بیا



اس ام اس زیبا برای امام زمان (عج) sms ziba baraye emam zaman



تورو حس میکنم هرجا توی هر گوشه از دنیام

تورو می شناسم از عطرت که می پیچه توی رویام

دل من روشنه نورت یه روز می گیره دنیامو

میاد اون روز که می بینم توی بیداری رویامو

تورو تو گریه ها خواستم ، تورو از هر دعا خواستم

از اونی که دوسِت داره ، تورو من از خدا خواستم





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.