اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه زیبا آبان 92 sms asheghane ziba


اس ام اس عاشقانه زیبا آبان 92 sms asheghane ziba


می دونی خوش بخت ترین زوج دنیا کیه  ؟

خنده و گریه

به ندرت با هم دیده میشن اما وقتی با هم دیده میشن

اون بهترین لحظه ی زندگیه


اس ام اس عاشقانه زیبا آبان 92 sms asheghane ziba


از تو دلگیر نیستم

 از دلم دلگیرم که نبودنت را صبورانه تحمل می کند !

  
اس ام اس عاشقانه زیبا آبان 92 sms asheghane ziba


نبوده ، نیست ، نخواهد بود !

عزیزتر از تو کسی برای من . . .


اس ام اس عاشقانه زیبا آبان 92 sms asheghane ziba


این که من می کشم درد بی تو بودن نیست

 تاوان با تو بودن است


اس ام اس عاشقانه زیبا آبان 92 sms asheghane ziba


اگر تو را امتحان می گرفتند 

 بی شک من رتبه ی اول می شدم

بس که تکرار کردم نامت را در مرور خاطرات


اس ام اس عاشقانه زیبا آبان 92 sms asheghane ziba


م یترسم کسی بوی تنت را بگیرد 

 دلت را بشنود و تو خو بگیری به ماندنش

چه احساس خط خطی و مبهم ایست

 این عاشقانه های حسود من




فارغ از هرگونه آز و ناز می خواهم تو را

گر نباشم در جهان هم باز می خواهم تو را


اس ام اس عاشقانه زیبا آبان 92 sms asheghane ziba


جناق می شکستیم و می گفتیم یادم تو را فراموش

امروز تمام استخوان هایم شکسته و هنوز فراموشت نکردم


اس ام اس عاشقانه زیبا آبان 92 sms asheghane ziba


مهربانتر از من دیدی نشانم بده

کسی که بارها بسوزانیش و باز هم با عشق نگاهت کند


اس ام اس عاشقانه زیبا آبان 92 sms asheghane ziba


گفتی یلدا می آیی

 انار چشمانم را دانه دانه بر سر راهت ریختم تا راه خانه ام را گم نکنی




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.