اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس شعر آبان 92 sms sher aban


اس ام اس شعر آبان 92 sms sher aban


  یا رب نگاه کس به کسی آشنا مکن

    گر می کنی کرم کن و از هم جدا مکن


اس ام اس شعر آبان 92 sms sher aban


    مرا آزردی و گفتم که خواهم رفت از کویت، بلی رفتم

    ولی هر جا که رفتم در به در رفتم

  
اس ام اس شعر آبان 92 sms sher aban


    یوسف مصر را بگو سکه به نام خود مزن

    هر پسری عزیز شد یاد پدر نمی کند


اس ام اس شعر آبان 92 sms sher aban


    لذت فردا، به کامش تلختر گردد ز زهر

    هر که امشب می خورد، اندوه فردا بیشتر


اس ام اس شعر آبان 92 sms sher aban


    ز اشک من چه میدانی گرانی های دردم را؟

    ز طوفان شبنمی دیدی، ز دریا گوهری دیدی


اس ام اس شعر آبان 92 sms sher aban


    با خرابات نشینان ز کرامات ملاف

    هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد


اس ام اس شعر آبان 92 sms sher aban


    از تو ای بدعهد ترک آشنایی زود بود

    دیر با ما آشنا گشتی، جدایی زود بود


اس ام اس شعر آبان 92 sms sher aban


    جانم فدای اهل حقیقت که تا ابد

    یک راه می روند و به هر در نمی زنند


اس ام اس شعر آبان 92 sms sher aban


    گرچه افکندی ز چشم خویش، آسانم چو اشک

    یک شب ای آرام جان بنشین به دامانم چو اشک


اس ام اس شعر آبان 92 sms sher aban


    جور خود را بر ضعیفان آزماید روزگار

    تیغ را دایم برای امتحان بر مو زنند




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.