اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تنهایی زیبا آبان 92 sms tanhayi ziba aban


اس ام اس تنهایی زیبا آبان 92 sms tanhayi ziba aban


فرق من با یه مترسک چیه آی دنیا ؟

هر دو پوشالی و خالی

هر دومون تنهای تنها !


اس ام اس تنهایی زیبا آبان 92 sms tanhayi ziba aban


به جنگل که می روی برایم عصایی بیاور

این عذاب تنهایی پیرم کرده است !

  
اس ام اس تنهایی زیبا آبان 92 sms tanhayi ziba aban


تنهایی یعنی شب که می خوای بخوابی

 به گوشیت می گی شب بخیر 


اس ام اس تنهایی زیبا آبان 92 sms tanhayi ziba aban


تنهایی هم برای خودش عالمی دارد

حداقل خیالت راحت است که دیگر دلت نمی شکند !


اس ام اس تنهایی زیبا آبان 92 sms tanhayi ziba aban


تقدیر را خود رقم می زنم 

 از کنارم هرچه تنهایی هست 

بر می دارم و تو را جایشان می گذارم


اس ام اس تنهایی زیبا آبان 92 sms tanhayi ziba aban


روزگار اینسان که خواهد بیکس و تنها مرا

سایه هم ترسم نیاید دیگر از دنبال من


اس ام اس تنهایی زیبا آبان 92 sms tanhayi ziba aban


تنهایی 

تاوان همه نه هایی است که نگفتم تا دل کسی نشکند

همه محبت هایی که زیادی هدر دادم تا دلی به دست آورم

همه دوستت دارم های آبکی که جدی گرفتم

همه سادگی که در این دنیای هزار چهره خرج کردم

تنهایی 

تاوان همه خوش بینی است که به دنیا و آدم های این روزها داشتم …


اس ام اس تنهایی زیبا آبان 92 sms tanhayi ziba aban


نشستم

خسته شدم

دیگر قایق نمی سازم

پشت دریاها هر خبری که میخواهد باشد باشد

وقتی از تو خبری نیست قایق میخواهم چه کار ؟

مرا همین جزیره کوچک تنهایی هایم بس است


اس ام اس تنهایی زیبا آبان 92 sms tanhayi ziba aban


میان این همه مهمان چقدر تنهایم

 وقتی مابین این همه کفش 

 کفش های تو نیست !


اس ام اس تنهایی زیبا آبان 92 sms tanhayi ziba aban


تنهایی راه رفتن سخت نیست

 ولی وقتی ما این همه راهو با هم رفتیم

تنهایی برگشتن خیلی سخته !




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.