اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عشق و عاشقی آبان 92 sms eshgho asheghi aban


اس ام اس عشق و عاشقی آبان 92 sms eshgho asheghi aban


من آن ابرم که بارانش تو هستی

 همان یوسف که کنعانش تو هستی

مسافر میشوم تا آخر عمر

 در آن راهی که پایانش تو هستی


اس ام اس عشق و عاشقی آبان 92 sms eshgho asheghi aban


با یاد تو زندگی کردن چه کم خرج است

 نه خواب می خواهد ، نه خوراک

  
اس ام اس عشق و عاشقی آبان 92 sms eshgho asheghi aban


این روزها آنقدر شکسته ام

 که عصا به دست راه می رود دلم


اس ام اس عشق و عاشقی آبان 92 sms eshgho asheghi aban


به راه پای خسته ات دیدگانم را می سایم

 تا انعکاس زلال قدم هایت را جاودانه کنم

سبز باشی عزیزترین


اس ام اس عشق و عاشقی آبان 92 sms eshgho asheghi aban


شغل شریفی است

 سوختن برای او که حتی لحظه ای برایت تب نکرد


اس ام اس عشق و عاشقی آبان 92 sms eshgho asheghi aban


همیشه با غمت من در ستیزم
 
به این خاطر همیشه اشک می ریزم

روی هر برگ گلی این را نوشتم

 تویی امید من تنها ، عزیزم


اس ام اس عشق و عاشقی آبان 92 sms eshgho asheghi aban


دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست

 اگر برف بیاد هست ، اگر برف نیاید نیست

مثل دنیای من ، اگر تو باشی هستم ، اگر نباشی !


اس ام اس عشق و عاشقی آبان 92 sms eshgho asheghi aban


بند بند دل بنده به بند بند دلت بنده

 دلبند بنده دلم برات تنگه


اس ام اس عشق و عاشقی آبان 92 sms eshgho asheghi aban


دیدی ای حافظ که کنعان دلم بی ماه شد

 عاقبت با عشق و غم کوه امیدم آب شد

گفته بودی یوسف گم گشته باز آید ولی

 یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد


اس ام اس عشق و عاشقی آبان 92 sms eshgho asheghi aban


پرندگانم را آزاد کردم

زیرا فهمیدم نداشتن تنها راه از دست ندادن است




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.