اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دوستت دارم آبان 92 sms dooset daram aban


اس ام اس دوستت دارم آبان 92 sms dooset daram aban


عشق را آب حیات می دانم

 هر قطره اش را عمر جاودان می دانم

بی قطره قطره های آن بر خودم

مرگ را میهمان می دانم


اس ام اس دوستت دارم آبان 92 sms dooset daram aban


یه جهان قاصدک ناز به راحت باشد

 بوی گلنذر قشنگی نگاهت باشد

خداوند شب و روز تمام لحظات

 پشت و پناه تو عزیزم باشد

  
اس ام اس دوستت دارم آبان 92 sms dooset daram aban


براى متعهد بودن مهم نیست

 یه حلقه ی فلزى توى دستت باشه

مهم اینه که یه حلقه از عشق دور قلبت باشه


اس ام اس دوستت دارم آبان 92 sms dooset daram aban


چشمات آرامشی داره که تو چشمای هیشکی نیس

می دونم که توی قلبت جز من جای هیشکی نیس


اس ام اس دوستت دارم آبان 92 sms dooset daram aban


تقدیم به کسی که

 قالیچه ی یادش را هرگز در ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد


اس ام اس دوستت دارم آبان 92 sms dooset daram aban


میان مشغله هایم گم شده ام

 ولی دلم برای هوایت همیشه بیکارست


اس ام اس دوستت دارم آبان 92 sms dooset daram aban


شیرین تر از عسلی

 شورتر از نمکی

 قرمزتر از خونی

 عزیزتر از جونی


اس ام اس دوستت دارم آبان 92 sms dooset daram aban


تو را با ط دسته دار می نویسم

تو با همه فرق داری


اس ام اس دوستت دارم آبان 92 sms dooset daram aban


مقصد مهم نیست

 مسیر هم مهم نیست

 حتی خود سفر هم چندان مهم نیست

 همسفر خیلی مهمه


اس ام اس دوستت دارم آبان 92 sms dooset daram aban


گفت : دوستت دارم

گفتم : دوستت ندارم

این دروغ به آن دروغ در 




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.