اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس گریه دار عاشقانه آبان 92 sms gerye dar asheghane


اس ام اس گریه دار عاشقانه آبان 92 sms gerye dar asheghane


مثلِ همیشه برای تو می نویسم

تو به نیت هر که دوست داری بخوان


اس ام اس گریه دار عاشقانه آبان 92 sms gerye dar asheghane


روزایی که تو توشون نیستی

 حیفم میاد زندگیشون کنم

  
اس ام اس گریه دار عاشقانه آبان 92 sms gerye dar asheghane


تو را سفید می نویسم که ازدحام تمام رنگ هاست

و عاشقانه می خوانم

عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست !


اس ام اس گریه دار عاشقانه آبان 92 sms gerye dar asheghane


می گویند عشق خدا به همه یکسان است

ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد

وگرنه به همه یکی مثل تو می داد 


اس ام اس گریه دار عاشقانه آبان 92 sms gerye dar asheghane


چه خوب است که هستى 

وقتى که هستى ورود هر غریبه اى

 به این سراى پر از تو ممنوع می شود 

و این براى بیتابى من تاب است 


اس ام اس گریه دار عاشقانه آبان 92 sms gerye dar asheghane


پیچک می شوم

 وحشی می پیچم به پروپایت …

تاحتی نتوانی آنی بی من بودن را زندگی کنی


اس ام اس گریه دار عاشقانه آبان 92 sms gerye dar asheghane


برای دوست داشتنت نیاز به استخاره نبود

امــا برای با تو بودن و با تو ماندن

سَراپــا نیـــازمند استجابَت دعایم


اس ام اس گریه دار عاشقانه آبان 92 sms gerye dar asheghane


چــــه لذتی بــــآلا تر از اینکـه اسمــت

قسـم راستـــِ یــک نفــر بآشـــَد


اس ام اس گریه دار عاشقانه آبان 92 sms gerye dar asheghane


صبرت که تمام شد

نرو تازه معرفت از آن لحظه شروع میشود


اس ام اس گریه دار عاشقانه آبان 92 sms gerye dar asheghane


فکر کنم

به بوی عطر تو حساسیت دارم 

همین که در ذهنم می پیچد

از چشم اشک می آید




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.