اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه غمگین آبان 92 sms asheghane ghamgin


اس ام اس عاشقانه غمگین آبان 92 sms asheghane ghamgin


من مانند هم سن و سال های خودم نیستم

 که هر روز یک آرزویی دارند برای آینده

من تنها یک آرزو دارم 

و آن این است که شبی بخوابم و دیگر بلند نشوم

تا نشنوم

تا نبینم

تا نشکنم

تا هر روز چندین بار نمیرم


اس ام اس عاشقانه غمگین آبان 92 sms asheghane ghamgin


زورم به تو نمی رسد

به جاده التماس می کنم ، برگردد …


  
اس ام اس عاشقانه غمگین آبان 92 sms asheghane ghamgin


مست از تو می رقصم تا سرگیجه

تا تار شدن اتاق

تا سیاه تر شدن چشمم

تا نبینم نبودن بی دلیلت را …


اس ام اس عاشقانه غمگین آبان 92 sms asheghane ghamgin


خوش به حالت آسمان 

 بغضت که می شکند همه خوشحال میشوند

بغض من که می شکند همه می گویند : چته باز ؟


اس ام اس عاشقانه غمگین آبان 92 sms asheghane ghamgin


دلم پرواز می خواهد

دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد

دلم آواز می خواهد

دلم از تو سرودن با صدای ساز می خواهد

دلم بی رنگ و بی روح است

دلم نقاشی یک قلب پر احساس می خواهد !


اس ام اس عاشقانه غمگین آبان 92 sms asheghane ghamgin


ای کاش آرزوهایم

 در حد یک کلمه کوچک به نام ای کاش نبود !


اس ام اس عاشقانه غمگین آبان 92 sms asheghane ghamgin


بعد از مردنم سرم را جدا کنید و بگذارید روی شانه ام

شانه ای که سر می خواست ، سری که شانه می خواست

هر دو را به آرزویشان برسانید !


اس ام اس عاشقانه غمگین آبان 92 sms asheghane ghamgin


به پای هم پیر شدیم : 

من و خیالت …


اس ام اس عاشقانه غمگین آبان 92 sms asheghane ghamgin


چند سال گمم 

تو روزایی که گذشت …


اس ام اس عاشقانه غمگین آبان 92 sms asheghane ghamgin


گاهی بی صدا نگاهت می کند

مرا ببخش برای این نگاه های پنهانی

 شاید اگر بغضم فرو نشیند صدایت کنم …


اس ام اس عاشقانه غمگین آبان 92 sms asheghane ghamgin


گاهی سر می چرخانم و به گذشته نگاه می کنم

چقدر خستگی پشت سرم جا مانده 




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.