اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس بد شانسی آبان 92 sms bad shansi aban


اس ام اس بد شانسی آبان 92 sms bad shansi aban


من که به هیچ دردی نمیخورم

این دردها هستند که چپ و راست به من میخورند


اس ام اس بد شانسی آبان 92 sms bad shansi aban


دیار عاشقی هم شهر هرت داره

خیلی راحت دل می دزدن دل می برن  دل می شکنن

  
اس ام اس بد شانسی آبان 92 sms bad shansi aban


چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند

گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی



اس ام اس بد شانسی آبان 92 sms bad shansi aban


شاید چشم های ما نیاز داشته باشند که

 گاهی با اشک های مان شسته شوند

تا بار دیگر زندگی را با نگاه شفاف تری ببینیم


اس ام اس بد شانسی آبان 92 sms bad shansi aban


از دیگران بریدم تا مهربان بمانی

نامهربان تو رفتی با دیگران بمانی؟


اس ام اس بد شانسی آبان 92 sms bad shansi aban


دلی که شکستی را گچ چاره نکرد

 گل گرفتمش


اس ام اس بد شانسی آبان 92 sms bad shansi aban


شد کوچه به کوچه جستجو عاشق او

شد با شب و گریه رو به رو عاشق او

پایان حکایتم شنیدن دارد

من عاشق او بودم و او عاشق او


اس ام اس بد شانسی آبان 92 sms bad shansi aban


عاشقی با قلب من بیگانه شد

خنده از لب رفت و یک افسانه شد

حس و حالی بعد عشق آمد پدید

بعد آن شب زندگی غم خانه شد


اس ام اس بد شانسی آبان 92 sms bad shansi aban


سوژه بدین گریه کنم

اشکمو زودی ول کنم

با سختی غصه و غم

یکمی درد و دل کنم


اس ام اس بد شانسی آبان 92 sms bad shansi aban


ز تلخی سکوتت من چه بگویم

 همان بهتر که از غم ها نگویم

تو کاری کرده ای با بی وفایی

 دگر از عشق خود با کَس نگویم 




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.