اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه جدید آبان 92 sms asheghane jadid


اس ام اس عاشقانه جدید آبان 92 sms asheghane jadid


بی تو میان جمع نیستم

اما جمعیتی در من است که به تو فکر می کند


اس ام اس عاشقانه جدید آبان 92 sms asheghane jadid


قلبمو می دم باهاش سرقلیون درست کنی

تا بفهمی سینه سوخته مرامتیم !

  
اس ام اس عاشقانه جدید آبان 92 sms asheghane jadid


اگه کسی رو دوست داشته باشی

 نمی تونی تو چشماش زل بزنی

نمی تونی دوریش رو تحمل کنی

نمی تونی بهش بگی چقدر دوستش داری

نمی تونی بهش بگی چقدر بهش نیاز داری

برای همینه عاشقا دیوونه می شن



اس ام اس عاشقانه جدید آبان 92 sms asheghane jadid


عشق غالبا یک نوع عذاب است

 اما محروم بودن از آن مرگ است



اس ام اس عاشقانه جدید آبان 92 sms asheghane jadid


برایش می نویسم دلتنگشم

می دانم که نمی داند ولی می دانم که می خواند



اس ام اس عاشقانه جدید آبان 92 sms asheghane jadid


گاه نمی دانم چه پیامی را بهانه کنم

 تا از حال آنکه روحم با اوست آگاه شوم

 این بار که دلتنگی را بهانه کردم ،فردا را چه کنم ؟



اس ام اس عاشقانه جدید آبان 92 sms asheghane jadid


باز آمدنم به خدمتت دیر نشد

 اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد

 یک موی تو را به عالمی نفروشم

 تو جان منی کسی ز جان سیر نشد



اس ام اس عاشقانه جدید آبان 92 sms asheghane jadid


خرابتم 

نذار هرکی از کنار ما رد می شه

 بگه این خراب شده مال کیه



اس ام اس عاشقانه جدید آبان 92 sms asheghane jadid


هی لعنتی اینبار قلابت را بدون طعمه بینداز

 اینجا پر از ماهی هاییست که می دونن شکست عشقی چیه



اس ام اس عاشقانه جدید آبان 92 sms asheghane jadid


گرچه جدا از تو ولی همیشه با تو زیستم

 من و تو نکن که من کسی به جز تو نیستم




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.