اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خنده دار قشنگ آبان 92 sms khande dar ghashang


اس ام اس خنده دار قشنگ آبان 92 sms khande dar ghashang


یه سریام هستن که نباید باشن

ممنون میشیم اگه خودشون همکاری کنن !


اس ام اس خنده دار قشنگ آبان 92 sms khande dar ghashang


یعنی اصلا امکان نداره یه نفر یه نوشابه بزاره توی فریزر

 بعد یادش بمونه که نوشابه رو به موقع دربیاره !

  
اس ام اس خنده دار قشنگ آبان 92 sms khande dar ghashang


یه دختره پی ام داد : 

میخوام دوستامو کسی نبینه باید کدوم دکمه رو بزنم ؟

گفتم دکمه پاور رو نگه دار

الان ۳دقیقه س آفلاین شده !

خدایا این سوژه ها رو از ما نگیر …


اس ام اس خنده دار قشنگ آبان 92 sms khande dar ghashang


پشت هر جمله قشنگی

 یه ctrl+c و ctrl+v وجود داره !


اس ام اس خنده دار قشنگ آبان 92 sms khande dar ghashang


میدونی اوج تنبلی چیه ؟

اینه که بخوابی و خواب ببینی که تو خواب هم خوابیدی !


اس ام اس خنده دار قشنگ آبان 92 sms khande dar ghashang


چیزی که تو فروشگاه ها رو وسایل نوشته :

لطفا دست نزنید !

چیزی که من می خونم :

وقتی کسی حواسش نیست دست بزنید !



اس ام اس خنده دار قشنگ آبان 92 sms khande dar ghashang


سلامتی خودم که وقتی میرم پیش عشقم گوشیمو سایلنت نمی کنم !

ریسکش بالاااااست ، کلا باتریشو درمیارم میزارم تو جورابم …



اس ام اس خنده دار قشنگ آبان 92 sms khande dar ghashang


واسه مامان بابای شما هم کاربرد تاریخ میلادی منحصر به تعیین

 انقضای داروهاست آیا

 یا اینکه جدیدا اینطوری شده ؟



اس ام اس خنده دار قشنگ آبان 92 sms khande dar ghashang


کینه اى نیستم ولى حافظه ى قوی ای دارم …

حافظم ژاپنیه لامصب از این جنس بنجلای چینی نیست !



اس ام اس خنده دار قشنگ آبان 92 sms khande dar ghashang


دوتا خجالتی با هم ازدواج میکنن بچشون آب میشه !




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.