اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خنده دار آبان 92 sms khande dar aban


اس ام اس خنده دار آبان 92 sms khande dar aban


من هنوزم در عجبم که قارچ خور چطوری با سرش آجرو میشکوند 

ولی وقتی به لاک پشت میخورد می مرد ؟


اس ام اس خنده دار آبان 92 sms khande dar aban


به بعضی از دخترا باید گفت : 

عزیزم یه ذره صورت رو آرایشت مونده !

  
اس ام اس خنده دار آبان 92 sms khande dar aban


فقط یه ایرانی می تونه به جای اینکه یه قدم بیاد جلو 

 دم سفره بشینه و کل سفره رو بکشه جلو خودش !


اس ام اس خنده دار آبان 92 sms khande dar aban


کرگدن زورش به همه میرسه ها

میتونه سلطان جنگلم بشه

هیکلشم خوبه

ولى خستس ، می فهمى ؟ حوصله نداره !


اس ام اس خنده دار آبان 92 sms khande dar aban


من یکی از آرزوهام اینه که 

یه روزی مثل داییم میلیونر بشم

 آخه داییمم یکی از آرزوهاش همینه !


اس ام اس خنده دار آبان 92 sms khande dar aban


به دو دلیل اجازه نمی دم مخاطب خاصم به آیفون فایوم دست بزنه :

یک اینکه من آیفون فایو ندارم !

دو اینکه اصلا من مخاطب خاص ندارم !


اس ام اس خنده دار آبان 92 sms khande dar aban


یه قانون نانوشته تو همه کارتون ها اینه که

 تا وقتی که به پایین نگاه نکنی نیروی جاذبه کار نمی کنه !


اس ام اس خنده دار آبان 92 sms khande dar aban


می گن خوشگلی و خوشتیپی هزارتا دردسر داره ولی دروغ میگن !

من که تا حالا مشکلی برام پیش نیومده …


اس ام اس خنده دار آبان 92 sms khande dar aban


احساس قدرتی که کشتن سوسک تو جمع دخترا به یه پسر میده

 کشتن اژدهای دوسر توسط همون پسر تو جمع پسرا نمیده !


اس ام اس خنده دار آبان 92 sms khande dar aban


از دوستان عزیزم که کنکور امسالو شرکت کردن خواستارم که رتبه شونو واسم ارسال کنن !

مال دختر داییم که شارژ ۲هزاری بود ، شاید مال شما ۵ ی بود

 خدارو چی دیدی 


اس ام اس خنده دار آبان 92 sms khande dar aban


آنتی ویروس لپتاپمو یه سال و نیمه آپدیت نکردم

 هر ماه پیام میده هر غلطی دوست داری بکن 

من دیگه کاری به کارت ندارم !




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.