اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه قشنگ آبان 92 sms asheghane ghashang


اس ام اس عاشقانه قشنگ آبان 92 sms asheghane ghashang


هراس یعنی من باشم

 تو باشی و حرفی برای گفتن نباشد


اس ام اس عاشقانه قشنگ آبان 92 sms asheghane ghashang


این روزها بدجور به تو آغشته ام

 از صافی ردم کن و ببین که جز تو هیچم نمی ماند

  
اس ام اس عاشقانه قشنگ آبان 92 sms asheghane ghashang


اگر گدا یاد پادشاه نکند

پادشاه چه داند گدایی هم هست

 گدای دیدارتم پادشاه


اس ام اس عاشقانه قشنگ آبان 92 sms asheghane ghashang


شب ها اتاقم ماه ندارد

 چشمانت را قرض می دهی تا صبح


اس ام اس عاشقانه قشنگ آبان 92 sms asheghane ghashang


این موهبت الهی ست صبح چشم بگشایی و یادت بیاید

دوستی داری آبی تر از آسمان

زلالتر از شبنم و روشنتر از صبح


اس ام اس عاشقانه قشنگ آبان 92 sms asheghane ghashang


من تو را به دلم قول داده ام

 نگذار بدقول شوم !


اس ام اس عاشقانه قشنگ آبان 92 sms asheghane ghashang


به روزها دل مبند

 روزها به فصل که می رسند رنگ عوض می کنند

با شب بمان ، شب گرچه تاریک است

 لیکن همیشه یک رنگ است


اس ام اس عاشقانه قشنگ آبان 92 sms asheghane ghashang


می گویند دلتنگت نباشم

 خدای من !

انگار به آب می گویند خیس نباش


اس ام اس عاشقانه قشنگ آبان 92 sms asheghane ghashang


گاهی مرا یاد کن

 من همانم که اگر ساعتی از من بی خبر بودی

آسمان را به زمین می دوختی


اس ام اس عاشقانه قشنگ آبان 92 sms asheghane ghashang


تقصیر تو نیست

همیشه همین گونه بوده

برو اما من پشت سرت دست نه

دل تکان می دهم




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.