اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید | اس ام اس عاشقانه | اس ام اس تبریک | SMS

اس ام اس جدید اس ام اس تبریک اس ام اس مذهبی اس ام اس تنهایی اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مناسبتی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس شعر پیامک جدید پیامک عاشقانه جملات زیبا شعر زیبا اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دوست داشتن و عاشقی مهر 92 sms doost dashtan asheghi


اس ام اس دوست داشتن و عاشقی مهر 92 sms doost dashtan asheghi


از دور دوستت داشتم

بی هیچ عطری آغوشی

نگاهی یا حتی بوسه ای

تنها دوستت داشتم

اما حالا اگه دور شی

چه کنم با این همه وابستگی


اس ام اس دوست داشتن و عاشقی مهر 92 sms doost dashtan asheghi


چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است

درست مثل همین باران…که بی سوال

فقط می بارد…آرام …شمرده شمرده…فقط می بارد

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است

  
اس ام اس دوست داشتن و عاشقی مهر 92 sms doost dashtan asheghi


همین که تو می دانی


کافیست

بگذار خفه کند خودش را دنیـا


اس ام اس دوست داشتن و عاشقی مهر 92 sms doost dashtan asheghi


مرگم باد اگر لحظه ای کوتاه بیایم

از تکرار این پیش پا افتاده ترین حرف که

دوستت دارم


اس ام اس دوست داشتن و عاشقی مهر 92 sms doost dashtan asheghi


ناسپاس از عشق پاکت نیستم

من که عمری با خیالت زیستم

دوستت دارم به جان تو قسم

روی حرفم تا ابد می ایستم!


اس ام اس دوست داشتن و عاشقی مهر 92 sms doost dashtan asheghi


کسی آیا می داند

پس از یاد گرفتن نام تو 

 پس از دوستت دارم

به چه می نازد الفبا


اس ام اس دوست داشتن و عاشقی مهر 92 sms doost dashtan asheghi


نیلوفرانه دوستت می دارم

من درست مثل خودم

 هنوز و همیشه دوستت می دارم !


اس ام اس دوست داشتن و عاشقی مهر 92 sms doost dashtan asheghi


دوسش داری

پس یادت باشه

فقط دوست داشتن کافی نیست

عشق مراقبت می خواد


اس ام اس دوست داشتن و عاشقی مهر 92 sms doost dashtan asheghi


قبل از اینکه به کسی بگی دوستت دارم

خوب فکراتو بکن

شاید چراغی در دلش روشن کنی

که خاموش کردنش به خاموش شدن او بیانجامد


اس ام اس دوست داشتن و عاشقی مهر 92 sms doost dashtan asheghi


پاییز از حوالی حوصله ات که بگذرد

من زرد می شوم

و تا کفش های رفتنت جفت می شود

غریب می مانم و نیلوفرانه دوستت دارم

نه مثل مردمی که عشق را از روی غریزه نشخوار می کنند

من درست مثل خودم هنوز و همیشه دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.